Gå til innhold

– Fri vår Nokia E71


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoho, leste Nokia E71 tittelen, det første som slo meg var "iPhone" x]

 

Hvorfor kan likesågodt ikke Operatørene lage abonnemang som gjeler ALLE telefonen istedenfor 1 og 1 telefon x]

 

 

 

EDIT: Først nå leste jeg siden grundig... Haha, iPhone siden var ihvertfall litt "freskere" i designet.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Ja, nei den siden er helt sikkert ikke bare en parodi-side som gjør narr av alle som ble i harnisk over abonnementene som ble lansert med iphone. Kan ikke se for meg at utsagnet "Nokia E71 er en menneskerett" er spøkefullt ment... :roll:

 

 

Edit: Leste litt mer på siden nå - Hahahahhahaha! Nå ble kommentarene på toppen her enda morsommere :)

 

Edit 2: Det ble ENDA morsommere når man leser kommentarene på siden der man ser at folk ikke tar spøken!

Endret av Xinopay
Lenke til kommentar

For de som tar dette seriøst: Det er jo bare å velge et iTalk abo eller iConnect, uten å kjøpe iPhone.

 

For meg selv og de som tar dette ironisk: hahaha!:D Sinnsykt bra. Jeg ler så jeg griner.

 

"- Nokia E71 leveres med mulighet til å sende SMS. Vi finner det hårreisende at vi må betale for å sende SMS, når funksjonen allerede følger med telefonen SOM VI HAR BETALT FOR DA VI FØRST KJØPTE DEN. Vi mistenker at Telenor og NetCom kun gjør dette for å TJENE PENGER."

 

Beste jeg har lest på flere uker.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig men misliker sterkt at de har slagord at det er en menneskerett, jeg jobber for Amnesty og syns det er smakløst å påstå at det er en menneskerett! Om de bare viste om all faenskapen som skjer i verden nå hadde de kanskje tenkt seg om to ganger før de lagde slagordet.

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig men misliker sterkt at de har slagord at det er en menneskerett, jeg jobber for Amnesty og syns det er smakløst å påstå at det er en menneskerett! Om de bare viste om all faenskapen som skjer i verden nå hadde de kanskje tenkt seg om to ganger før de lagde slagordet.

 

Litt humor er det lov å ha, selv om du er jobber for Amnesty.

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av Submariner
Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot humor :p, det er bare at for oss i Norge hvor det eneste store problemet er vold mot kvinner så er det veldig lett å spøke med, men i mine sko er det vanskelig å ikke kommentere dette.

 

Kall meg kjip men når jeg står på gaten og snakker med mennesker om Amnestys arbeid, og begynner å grine når jeg snakker om barnesoldater fordi det er så sterke følelser som kommer frem, så er det vanskelig å godta at noen bruker ordet menneskerett i en så dårlig spøk(?), jeg sliter med å se ironien i det, og det er kanskje der problemet mitt ligger.

Selv om menneskerettigheter ikke er noe å spøke med i noen tilfeller. Men jeg skal ikke kommentere det mer og gjøre dette til en menneskerettighets tråd ;)...

Lenke til kommentar

Hallo? Det er en parodi.

 

Det er jo tydelig at de skriver at det er en menneskerett fordi det er det applefanboysa gir intrykk av at de synes om iPhone, og at det er derfor de skal få spesialbehandling. Selvfølgelig er det ingen menneskerett å eie et teknologisk produkt. Det er bare tull.

Endret av Symbian_Pro
Lenke til kommentar
Jeg har ingenting imot humor :p, det er bare at for oss i Norge hvor det eneste store problemet er vold mot kvinner så er det veldig lett å spøke med, men i mine sko er det vanskelig å ikke kommentere dette.

 

Kall meg kjip men når jeg står på gaten og snakker med mennesker om Amnestys arbeid, og begynner å grine når jeg snakker om barnesoldater fordi det er så sterke følelser som kommer frem, så er det vanskelig å godta at noen bruker ordet menneskerett i en så dårlig spøk(?), jeg sliter med å se ironien i det, og det er kanskje der problemet mitt ligger.

Selv om menneskerettigheter ikke er noe å spøke med i noen tilfeller. Men jeg skal ikke kommentere det mer og gjøre dette til en menneskerettighets tråd ;)...

 

Jeg skjønner frustrasjonen din, men selv har jeg nesten like store problemer med nicket ditt etter at jeg har vært borti både traffickingsaker og prostitusjonssaker på jobben. Så jeg kan skrive under på at dette slett ikke burde være en menneskerettighetstråd for verken den ene eller den andre...

Lenke til kommentar

Tok Amnesty jobben din svært seriøst med det nicket ditt jah - NOT

 

Jeg er helt enig men misliker sterkt at de har slagord at det er en menneskerett, jeg jobber for Amnesty og syns det er smakløst å påstå at det er en menneskerett! Om de bare viste om all faenskapen som skjer i verden nå hadde de kanskje tenkt seg om to ganger før de lagde slagordet.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...