Gå til innhold

Smertefri Age of Conan-lansering (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå gjelder det for Funcom å få rævva i gir og fikse opp UI'en, diverse bugs osv. Skal bli meget bra detta her.

 

Enig her.

 

Spillet er underholdende og verdenen er god.. men det hele føles veldig forvirrende og uoversiktelig på grunn av mangelen på tilbakemelding fra spillet til spiller.

 

-Chat vinduet blåser balle

-Action barene virker trege

-Det føles veldig unødvendig og forvirrende å bytte icon når en combo/ability går opp en rank

-Friends og guild tabbene er fullstendig ubrukelige for alt annet enn å se om folk er online, ingen informasjon whatsoever, og mangelen på /who er frustrerende :S

-Det er vanskelig å finne ut hvilken klasse motstanderen spiller på grunn av så og si ubrukelige target frames som man ikke selv kan flytte på. Relatert til dette er måten "naturlige" tekstiler/rustninger er tegnet, det er vanskelig å se hvilken klasse fienden er fordi _alle_ tusler rundt i grønne/brune/grå kapper, hetter, lær rustninger eller lignende. Dette gjør at class recognition koker ned til å se hvilket våpen fienden bruker (dualwield, twohander eller ranget) og hvorvidt han bruker robe slik at man kan gjette archetype.

 

Nå finnes det muligens måter å forbedre problemene jeg har med spillet allerede implementert, men jeg har ikke funnet noe..

Lenke til kommentar
Fint å høre :) . Nå gleder jeg meg bare til ny PC-en kommer i hus så skal det bli Age of Conan gaming på meg også :D .

Min nye PC er "til plukk" hos Komplett nuh :) Tror slike som deg og meg gir nettbutikkene gode dager akkurat nå rundt Conan landsering! :D

Lenke til kommentar
^ Hehe, men du kan jo game WoW imens?(Hvis du har det da:P)

 

 

spillte wow for ca 2 år sia så slutta jeg fordi jeg gikk drittlei og jeg hørte om aoc ^^

 

^ Hehe, men du kan jo game WoW imens?(Hvis du har det da:P)

 

 

spillte wow for ca 2 år sia så slutta jeg fordi jeg gikk drittlei og jeg hørte om aoc ^^

Lenke til kommentar

Hei,

det er IKKE noen smertefri lansering for endel av oss spillere (les: kunder), med "Early Access" (betalt for) og innkjøpt Collectors Edition.

Denne er (ihvertfall ikke min og en drøss med andre sine) det IKKE mulig å aktivere; får feilmelding for kode "No offer found for given key".

 

Når man i tillegg ikke får response fra Support, og forhandler (i dette tilfelelt Elkjøp) ikke har noen løsning, vil denne bli returnert.

Lenke til kommentar
Hei,

det er IKKE noen smertefri lansering for endel av oss spillere (les: kunder), med "Early Access" (betalt for) og innkjøpt Collectors Edition.

Denne er (ihvertfall ikke min og en drøss med andre sine) det IKKE mulig å aktivere; får feilmelding for kode "No offer found for given key".

 

Når man i tillegg ikke får response fra Support, og forhandler (i dette tilfelelt Elkjøp) ikke har noen løsning, vil denne bli returnert.

 

Send mail til [email protected] med 1) cd-nøkkelen i emnet, 2) hvilket land du kjøpet CE i/fra, 3) hvilken butikk du kjøpte spillet fra. Du får da tilsendt en ordentlig, fungerende nøkkel. Bilde av boksen/manualen med nøkkelen kan også fungere - om en får tilbakemelding om at nøkkelen ikke er valid.

 

( http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=10712 )

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
Nå gjelder det for Funcom å få rævva i gir og fikse opp UI'en, diverse bugs osv. Skal bli meget bra detta her.

 

Enig her.

 

Spillet er underholdende og verdenen er god.. men det hele føles veldig forvirrende og uoversiktelig på grunn av mangelen på tilbakemelding fra spillet til spiller.

 

-Chat vinduet blåser balle

-Action barene virker trege

-Det føles veldig unødvendig og forvirrende å bytte icon når en combo/ability går opp en rank

-Friends og guild tabbene er fullstendig ubrukelige for alt annet enn å se om folk er online, ingen informasjon whatsoever, og mangelen på /who er frustrerende :S

-Det er vanskelig å finne ut hvilken klasse motstanderen spiller på grunn av så og si ubrukelige target frames som man ikke selv kan flytte på. Relatert til dette er måten "naturlige" tekstiler/rustninger er tegnet, det er vanskelig å se hvilken klasse fienden er fordi _alle_ tusler rundt i grønne/brune/grå kapper, hetter, lær rustninger eller lignende. Dette gjør at class recognition koker ned til å se hvilket våpen fienden bruker (dualwield, twohander eller ranget) og hvorvidt han bruker robe slik at man kan gjette archetype.

 

Nå finnes det muligens måter å forbedre problemene jeg har med spillet allerede implementert, men jeg har ikke funnet noe..

 

Virker nesten som om du vil at Age of Conan bør sette standaren mot tidligere MMORPG'er som er ute og særlig WoW, hvorfor skal ikke de få gjøre sin egen greie? jeg har spillet selv og synes alt virker veldig mye mer realistisk og naturlig. isteden for pek og klikk og targeting...

Lenke til kommentar

Helt enig med deg Morten, synes f.eks det er veldig bra satt opp, og gjør at en må tenke mye mer taktisk enn man ellers måtte gjøre.

 

Du kan jo selvfølgelig bare trykke "player information" så får du hele saken opp. Det er ikke verre enn at noen lager en tilpasset UI.

 

Chatten er forsåvidt veldig bra, men jeg opplever at å trykke "enter" etter jeg har skrevet noe ikke alltid fungerer. Må trykke en gang til, så kommer den.

 

Funcom har gjort jobben utrolig bra sålangt, og vi kan bare glede oss til at hele maskineriet er finjustert.

Lenke til kommentar

smerte fritt og smerte fritt ;)

 

forumene flommer snart over enkle feil.

 

jeg har en hærlig feil, som kom at jeg exit'a spillet, og siden har det vært null respons fra spillet.

 

Access Violation (0xC0000005) in C:\Windows\system32\d3d9.dll

Access violation writing to memory location 0x72FD7B3C.

 

tror det har noe med directx å gjøre... så jeg instalerte aoc på nytt, samme feil...gjort de fleste tips , fungerer ikke likevel.

 

I morgen blir det vista 64x, ny hdd, og aoc på egen disk. funker det ikke da... gir jeg opp :)!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...