Gå til innhold

Få 30 prosent ekstra batterilevetid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Teknologien vil trolig også brukes i hybridbiler, men for å få til dette må batteriet kunne lade ut tre ganger raskere. Det er dette forskerne nå vil jobbe videre med.

Det kan fikses veldig enkelt på to måter:

- Ved å sette flere batterier i parallell

- Ved å bruke en DC/DC spenningsomformer

 

Jeg ser dere har to kilder til saken. Extremetech og Engadget. Sistnevnte henviser til Extremetech som kilde. Extremetech henviser videre til Goodcleantech som kilde. De henviser videre til sin kilde: Technology Review. De henviser igjen til en tidligere sak om dette hos seg selv.

 

Hvorfor ikke bare linke til den originale kilden med en gang i stedet for å lage en labyrint?

Lenke til kommentar
Teknologien vil trolig også brukes i hybridbiler, men for å få til dette må batteriet kunne lade ut tre ganger raskere. Det er dette forskerne nå vil jobbe videre med.

Det kan fikses veldig enkelt på to måter:

- Ved å sette flere batterier i parallell

- Ved å bruke en DC/DC spenningsomrormer

 

Jeg ser dere har to kilder til saken. Extremetech og Engadget. Sistnevnte henviser til Extremetech som kilde. Extremetech henviser videre til Goodcleantech som kilde. De henviser videre til sin kilde: Technology Review. De henviser igjen til en tidligere sak om dette hos seg selv.

 

Hvorfor ikke bare linke til den originale kilden med en gang i stedet for å lage en labyrint?

 

hehe.. morro med labyrtint ^^

 

men jeg synest at dette var stor nytt.

Lenke til kommentar

hmm er egentlig 30% mye? hvis en mobil har 5timer taletid.. så vil da 30% bare bli litt over 1,5time ekstra.. og det er da ikke særlig mye.. men standbytiden går opp da.. men hvor mange lar telefonen ligge helt stille uten lyd og vibrering i løpet av 2-3dager? jeg bruker telefonen aktivt og må lade annen hver dag.. og jeg har en telefon som har bra batteri allerede i forhold til mange andre.. men 30% er bedre enn ingenting, men jeg lurer bare på hvorfor de ikke klarer å få det bedre.. tror ikke det skal være så veldig stort problem!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...