Gå til innhold

Sniktitt: Baja (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette lover veldig bra. jeg har alltid hatt lyst på et bra offroad spill, men har alltid blitt skuffa eller gått fort lei. dette ser ut til å være stort nok og bra nok til at det kan spilles mye.

 

noen som vet om det blir en forskjell i utgavene mellom x360 og ps3? vennene mine og jeg har x360 alle sammen, men jeg blir den første til å kjøpe ps3. så med mindre vennene mine kjøper dette til x360 så kan det jo være interessant å skaffe til ps3. der er det jo potensiale for bedre grafikk og mer resurser til fysikkmotoren. med mindre de har valgt å lage det helt likt på begge konsoller da.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

det ser ut som det blir en form for return to track funksjon da. ikke at det var uventa, men den kan jo være både god og dårlig. jeg liker ikke at man blir autoresat etter en bestemt tid (vanligvis 3 sekunder), men på den annen side så må jo noe sånt brukes for å hindre juks i kjøring. får satse på at den blir bra balansert, og ikke for streng.

 

får håpe at freeride modusen blir bra.

Lenke til kommentar
det ser ut som det blir en form for return to track funksjon da. ikke at det var uventa, men den kan jo være både god og dårlig. jeg liker ikke at man blir autoresat etter en bestemt tid (vanligvis 3 sekunder), men på den annen side så må jo noe sånt brukes for å hindre juks i kjøring. får satse på at den blir bra balansert, og ikke for streng.

 

får håpe at freeride modusen blir bra.

 

Men det er jo det som er hele poenget, at man nettopp kan bruke så mye av banen man vil, og eventuelle snarveier for å finne. Dette er en type racing hvor det gjelder å finne den raskeste ruten til mål.

Men når det gjelder de fastsatte banene så håper jeg de har en løsning lignende Flatout, at du vil få beskjed om "off track" om du kutter for mye av banen eller ikke følger veien sånn noenlunde :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...