Gå til innhold

Adobe Media Player 1.0 klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og akkurat hva er det denne gjør som ikke allerede er blitt gjort flerfoldige ganger før? .flv-filer spiller jeg i MPC evt. Firefox. De forskjellige innholdsleverandørene har allerede mer eller mindre frie måter å få sett deres materiale på nettet(hulu osv.). Er det dette som skal få verden til å ta i bruk AIR?

 

(EDIT: Trippelpost i en enkeltpost. I blame Hafslund. Hadde jeg vært diktator skulle hver innbygger hatt fiber direkte til backbonet :p)

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
(EDIT: Trippelpost i en enkeltpost. I blame Hafslund. Hadde jeg vært diktator skulle hver innbygger hatt fiber direkte til backbonet :p)

[off topic]Jeg støtter deg![/off topic]

 

Hadde tenkt til å se på det når den kom ut (etter å ha lest om beta-versjonen), men ser ikke ut til å tilby noe jeg trenger eller ikke har.

Lenke til kommentar
(EDIT: Trippelpost i en enkeltpost. I blame Hafslund. Hadde jeg vært diktator skulle hver innbygger hatt fiber direkte til backbonet :p)

[off topic]Jeg støtter deg![/off topic]

 

Hadde tenkt til å se på det når den kom ut (etter å ha lest om beta-versjonen), men ser ikke ut til å tilby noe jeg trenger eller ikke har.

høres ut som en skremmende og kaotisk nettverksmodell hehe. Men tanken er god.

Lenke til kommentar

Hva med å heller jobbe med prosessorforbruk og stabilitet på den eksiterende spilleren? Begge disse faktorene er jo helt hinsides elendig pr. idag iht. mine erfaringer. Helt jævlig at dette produktet har så vid aksept og så lite konkurranse. Hvorfor ikke mpeg-4 baserte løsninger som bruker plugin's istedet for dette keitete tullballet undrer jeg på; er det fordi det er enklere å veve inn i webkoden eller hva? Noen som har teorier?

Endret av captain_obvious
Lenke til kommentar

Hvorfor i PØKKERTEN skal det kreve Adobe AIR?

 

Det har ingen DIREKTE sammenheng. Dette er for teit... Ingen vil ha Air hvis de bare vil se flash filmer lagret fra u-tub.

 

Det kan godt være optional component men requirement er for dumt...

 

jaja

Endret av tommyms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...