Gå til innhold

Erfaringer med Absouluttspill.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har 100% gode erfaringer med Absoluttspill. Bonus for meg som bor i Kongsberg er at jeg får melding på SMS om at de kan komme og levere spillet på døra hos meg på vei hjem fra jobb ;)

 

Jeg har også opplevd etter å ha bestilt varer på nettbutikken at de ringer og forteller meg at jeg kan få den samme varen i butikken deres på tilbud. (De har en butikk i Kongsberg).

Lenke til kommentar

Både og her.

De trekker pengene med en gang man bestiller ett spill, det irriterer meg, med tanke på forhåndsbestillinger.

De siste gangene har de heller ikke fått inn spillene jeg har bestillt til lanseringsdato, som fører til at jeg avbestiller.

Men de spillene jeg faktisk har bestillt og fått til lanseringsdato er jeg kjempefornøyd med.

De er raske på kundeservice, jeg får som regel svar samme dagen.

Har brukt angrerett en gang, og det fungerte også smertefritt.

 

Har ingen problemer med å anbefale AbsoluttSpill.no!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er veldig fornøyd med Absolutt Spill. Man får svar på mailer ofte bare noen få minutter etter at man sender de mail. Jeg sendte en mail til de på søndag klokken 11, og 7 minuttere senere fikk jeg svar! Da var jeg virkelig imponert.

 

De er absolutt til å stole på, og leverer ordren utrolig raskt. Anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Bare sånn før jeg sender mail til dem. Bytter de ut spill i en ordre for deg? Altså jeg har bestilt to spill og det ene kommer nå og det andre ikke før neste år(ble utsatt til Q1 2009 visstnok). Jeg ønsker da selvfølgelig et spill som kommer i år så jeg tenker på to andre spill til samme prisen i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det kommer helt på slutten, hvor du vidreføres til Cardia sine sider hvor du da taster inn all informasjon om betaling. Var litt usikkert selv først, men du kommer dit til slutt. Bare fortsett å trykk "neste" og fullfør", så blir du vidresendt.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Det kommer helt på slutten, hvor du vidreføres til Cardia sine sider hvor du da taster inn all informasjon om betaling. Var litt usikkert selv først, men du kommer dit til slutt. Bare fortsett å trykk "neste" og fullfør", så blir du vidresendt.

 

takker, da blir det bestilling av call of juarez til ,-199 og bioshock til ,-299. :) har spilt gjennom begge før, men når det er så billig, og ikke mange spill ute akkurat nå er det jo greit å spille gjennom igjen.

Lenke til kommentar

Ikke så vansklige saker, men nå har vel alle norske nettbutikker slik at du må skrive inn sikkerhetskode og passord til nettbanken også... i alle fall slik for meg, som jeg setter pris på siden det bare betyr ekstra sikkerhet..

 

Men, bare gode erfaringer med Absoluttspill.. raske på levering de 2 eller 3 gangene jeg har handlet derfra.. snakker 2-3 dager!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...