Gå til innhold

Eee blir produktfamilie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens kurs er ikke særlig nyttig når du skal gjøre om priser på den måten. Tidligere var det en god tommelfingerregel at man kunne regne 10 kr per dollar når et produkt havnet i norske butikker, selv den gangen dollaren sto i 7 kr. Nå står dollaren rundt 5.50 og da kan man regne med en kurs på 8 for å finne ca hyllepris i norge. :)

Lenke til kommentar
Maskinen er ventet lansert i Asia i september, til en pris på rundt 4000 kroner ($ 500)

 

Slik jeg forstår det er det snakk om priser ved lansering i Asia, artikkelen sier ingen ting om en evt. Norges lansering. Akkurat som dagens Eee'er må man vel importere disse også fra USA/Asia for å få fatt på dem i det hele tatt og da er det jo dagens dollarkurs som gjelder.

 

Hadde forstått det om det var snakk om at maskinen skulle ende opp i Norge og at det var antatte priser ved Norgeslansering :)

 

Prisen er oppgitt til å ikke være mer enn 1600 kroner ($ 200) over tilsvarende TV-apparater.

 

Sånn som jeg forsto dette så vil det si <vanlig TV pris>+1600kr.

 

Hehe, ja jeg ser den nå, synes det var litt vel lavt og leste nok veldig fort :p

Endret av stormx
Lenke til kommentar
Maskinen er ventet lansert i Asia i september, til en pris på rundt 4000 kroner ($ 500)

 

Slik jeg forstår det er det snakk om priser ved lansering i Asia, artikkelen sier ingen ting om en evt. Norges lansering. Akkurat som dagens Eee'er må man vel importere disse også fra USA/Asia for å få fatt på dem i det hele tatt og da er det jo dagens dollarkurs som gjelder.

Dagens dollarkurs pluss MVA, med andre ord 25 % ekstra. Derfor bruker vi 8-gangeren, ikke 6-gangeren som dagens kurs tilsvarer.

Lenke til kommentar

hmm, om disse også kommer med linux pr default så tror jeg at jeg går for en e-monitor ;)

 

pokker og, om den har mer den tvtuner (komponent/kompositt/whatever) så en kan kjøre i en spillkonsoll eller tilsvarende så er den perfekt underholdningsmaskin på "gutterommet" ;)

 

men jeg er ikke sikker på om jeg er fan av navnesystemet, lukter litt for mye av i-everything som ett vist eple er så frampå med...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

LCD-TV med innebygd PC er genialt til en rekke formål. F.eks kan man vise frem bilder fra kameraet, spille av film, musikkvideoer, surfe litt uten å reise seg fra sofaen, lynmelde, videotelefoni etc.

 

Jeg tror mange er villige til å betale 1600 kr ekstra for å få noe sånt innebygget fremfor å ha en egen PC ved TV-en.

 

Asus er ikke først ute med en sånn kombinasjon, men det er bra de prøver å gjeninnføre den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...