Gå til innhold

Dell oppdaterer fargeklatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om det sikkert blir 3500 kr for en minimal modell med Celeron M, 120GB harddisk og 1GB minne så synes jeg det er en meget god pris. Selve maskina er jo langt bedre enn f.eks Asus EEE selv om den oppgraderes for 1000 kr.

 

Theo: Serviceavtale velger man kjapt bort og dyre oppgraderinger styrer man unna og gjør selv. ;)

Lenke til kommentar

Hmm: Jeg har en 1520 som jeg er veldig fornøyd med, men syns den er for tung og ikke minst for tykk. Bra at Dell har forbedret det, og denne har jo HDMI også som jeg savner. Men: grunnen til at jeg kjøpte 1520 var at man fikk den med et ok skjermkort til en god pris. Nå må man jo gå opp en prisklasse til XPS 1530 om man skal spille.

 

1520 var IMO et bedre produkt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skjermkortet er integrert Intel GMA X3100. Det skjermkortet suger, men så er jo ikke CS: Source så veldig krevende heller. I følge wikipedia krever det minimum Dx7 skjermkort men Dx9 er anbefalt. X3100 støtter Dx10 med vertex shader model 4 og pixel shader model 4. Det har også delt minne (inntil 384 MB) med en minnebåndbredde på maksimalt 12,8 GB/s og 8 unified shaders på 400 MHz. Sagt med andre ord: Det suger men er trolig så vidt bra nok til CS: Source på skjermens 1280x800 oppløsning.

Lenke til kommentar

Ok. Takk for svar :)

 

Ser at Dell har to modeller. En som er 1520 og en som heter 1525. Jeg satte sammen begge to med samme spesifikasjoner, og prisen ble helt lik. Noen som vet hva forskjellen er?

 

Og et litt ot spørsmål: Er det lurt å velge 7200rpm på hardisken i stedet for 5400? Eller vil det bråke merkbart mere det?

Lenke til kommentar
Ok. Takk for svar :)

 

Ser at Dell har to modeller. En som er 1520 og en som heter 1525. Jeg satte sammen begge to med samme spesifikasjoner, og prisen ble helt lik. Noen som vet hva forskjellen er?

 

Og et litt ot spørsmål: Er det lurt å velge 7200rpm på hardisken i stedet for 5400? Eller vil det bråke merkbart mere det?

 

1525 er den nye modellen som erstatter 1520. Den er 25% lettere og ca 30% mindre i fysisk størrelse. Den ser også mye bedre ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...