Gå til innhold

Demo av Nitro Stunt Racing: Stage 1 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der så ikke så veldig bra ut. Grafikken var ikke helt det store, lite detaljer og lav oppløsning på teksturene. Kjedelige områder.

 

Det finnes mer i verden enn grafikk, tror du ikke?

 

Skal testes.

 

Det gjør det så absolutt, er ikke grafikkhore, men når de skryter av at grafikken skal være bra så bør den jo i alle fall være akkurat det.

Lenke til kommentar
Det der så ikke så veldig bra ut. Grafikken var ikke helt det store, lite detaljer og lav oppløsning på teksturene. Kjedelige områder.
En dag skal gameplay gå foran oppløsningen på texture

 

sa en mann engang...

 

sukk.

 

Neida :wee: Jeg laster ned!

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

Jeg har tatt meg tid til å prøve det litt og synes det var et morsomt spill. i alle fall når jeg fant ut hvordan man styrte bilen i lufta.. meget gøy. Det jeg synes er litt trist er det utrolig mangelfulle demoen .. det var jo kun en bil (kunne ikke bytte farge en gang..) og en bane og et spillmodus.. kunne virkelig ha spandert på litt mer i demoen synes jeg .. Grafikken synes jeg det ikke var noe å krage på, og jeg har enda ikke prøvd på max da jeg måtte restarte spillet noe jeg ikke tar meg tid til akkuratt nå... :p Meen om det blir noe kjøp av spillet tviler jeg bittelitt på... *-)

Lenke til kommentar

Nja... :hmm:

 

Kjøpte faktisk spillet fordi jeg er så voldtsomt lei av trackmania og det er faktisk litt morsomt å bokstavelig talt "fly lavt" forbi konkurrentene (samt at det er morsomt å spille sammen med "casual gamers" i familien). Dette er en veldig stor del av spillet og gjør at det skiller ut en del samtidig som det er godt implementert man har god kontroll i lufta. (For det meste god fartsfølelse også..)

 

Dessverre er dette stort sett spillets eneste "spillelement" - det er rett og slett ikke mange andre måter spille dette på. Ingen alternative ruter som kan benyttes med jet. Ingen områder der spillets særegenheter og finesser må brukes for å komme videre (hopp etc). Litt synd.

 

Men: Dette kan bli noe ettehvert, håper jeg.

 

BTW: Banen i demoen er faktisk en av spillets morsomste(!) De andre 2 er ok men...

Lenke til kommentar

Synes ikke det er så voldsomt likt TrackMania utseendemessig (det er et bilspill, men med unntak av noen loops er det vel ikke spesielt mye TrackManisk over det, eller?). Det står jo uansett litt i artikkelen:

 

"biler utstyrt med rakettmotor"

"skru av alt som finnes av elektroniske hjelpemidler, for et simulatorpreget gameplay"

"For eksempel kan du bruke rakettmotoren mens du er i luften"

"selvfølgelig med mulighet for å se handlingen fra «cockpiten»"

"realistisk skademodellering"

 

Ellers er dette bare en artikkel om at det er kommet en demo av spillet. Meningen er jo at folk skal benytte seg av demoen for å teste spillet selv...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...