Gå til innhold

Antivirus slettet Utforsker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

kasbærsjky er så sinnsykt bra!

 

Dette kan skje med alle sikkerhetsprogrammer. Selskaper kan gjøre en liten glipp i virusdefinisjonene som kan foresaker store problemer. Heldighvis så blir dette fikset ganske så fort.

 

Synes innlegget ditt er totalt unødvendig og useriøst.

Lenke til kommentar

kasbærsjky er så sinnsykt bra!

 

Ja, det er faktisk det! Har faktisk kjøpt 4 lisenser til det, og det er det første antivirusen jeg har kjøpt noen sinne. Fungerer utmerket, og var det eneste antivirus programmet som klarte å rydde opp i ett virus problem jeg fikk for litt siden. Norton, Norman, AVG, NOD og en del andre program klarte ikke dette. Enig med ÜberNinja, slike kommentarer synes jeg bør være automatisk BAN.

Lenke til kommentar

kasbærsjky er så sinnsykt bra!

 

Ja, det er faktisk det! Har faktisk kjøpt 4 lisenser til det, og det er det første antivirusen jeg har kjøpt noen sinne. Fungerer utmerket, og var det eneste antivirus programmet som klarte å rydde opp i ett virus problem jeg fikk for litt siden. Norton, Norman, AVG, NOD og en del andre program klarte ikke dette. Enig med ÜberNinja, slike kommentarer synes jeg bør være automatisk BAN.

 

Tja... kaspersky er effektivt det ja. Tryner exchange servere, sletter nvidia skjermkortdrivere, blokker vpn programvare, sletter netlogon.exe etter oppdateringer og nå utforsker. Skikkelig fett program!

Lenke til kommentar

kasbærsjky er så sinnsykt bra!

 

Ja, det er faktisk det! Har faktisk kjøpt 4 lisenser til det, og det er det første antivirusen jeg har kjøpt noen sinne. Fungerer utmerket, og var det eneste antivirus programmet som klarte å rydde opp i ett virus problem jeg fikk for litt siden. Norton, Norman, AVG, NOD og en del andre program klarte ikke dette. Enig med ÜberNinja, slike kommentarer synes jeg bør være automatisk BAN.

 

Tja... kaspersky er effektivt det ja. Tryner exchange servere, sletter nvidia skjermkortdrivere, blokker vpn programvare, sletter netlogon.exe etter oppdateringer og nå utforsker. Skikkelig fett program!

 

Du må fortelle meg hvilket feilfritt antivirus program du bruker da, det vil jeg også ha.

Lenke til kommentar

Jeg har 4 lisenser på kaspersky, 2 brukes med Vista og 2 med XP. Alle kjører versjon 7.125 av systemet. Jeg ikke lagt merke til noe av det her.

 

Kun en gang har jeg opplevd at den sa en fil var et virus, uten at det var det. Det var allerede retta i basen 2 timer senere. Det er ikke mange som oppdaterer virusbasen så ofte som Kaspersky!

 

Uansett, skjer sånt har jeg image på alle maskiner :-)

 

Aldri noe tull med kaspersky, det fungerer så bra at jeg vil ikke bruke noen annen security pakke.

Lenke til kommentar

Kaspersky er faktisk en av de bedre motorene på markedet, ref. http://www.av-comparatives.org

Jeg prøvde å oppdatere min nå når jeg leste dette "no update needed", så her går alt på skinner som normalt.

 

Btw, klage på Windows her er vel litt misvisende.. det er tross alt et program som *skal* ha tilgang til det meste, som antakelig ville kjørt som su på *nix, og da *kunne* det samme hendt med en et liknende mistak fra 3pd programmet... flause dette ja, men greit å rette pekefingeren mot rette instans

Endret av cc
Lenke til kommentar
er slike ting som får en til å undres på om en virkelig nytenkning på sikkerhetsfronten trengs.

 

Eller å undre på hvorfor Windows ligger 20 år bak på sikkerhetsfronten. Beskyttelse av viktige systemfiler har vel eksistert i diverse *nix (UNIX/Solaris, nå også OS X og Linux) siden 80-tallet en gang. Liten vits å finne opp hjulet på nytt når en kjører rundt med firkanthjul fra før. :)

Lenke til kommentar
er slike ting som får en til å undres på om en virkelig nytenkning på sikkerhetsfronten trengs.

 

Eller å undre på hvorfor Windows ligger 20 år bak på sikkerhetsfronten. Beskyttelse av viktige systemfiler har vel eksistert i diverse *nix (UNIX/Solaris, nå også OS X og Linux) siden 80-tallet en gang. Liten vits å finne opp hjulet på nytt når en kjører rundt med firkanthjul fra før. :)

 

Er det mulig å kunne diskutere en feil i et antivirusprogram uten å dra inn *nix, windows diskusjonen :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ja det er tåpeligå vri dette til en OS diskusjon, og for ordens skyld, så har man systembeskyttelse i XP, men man lar kaspersky få tilgang under installering. I Vista må man godta alle filendringer knyttet til system partisjonen uansett.

 

Dette var en flause av Kaspersky, men siden de har såpass liten feilmargin ellers så er det ikke noe å snakke om hva andre programmer og OS klarer.

Endret av L O G I M A N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...