Gå til innhold

Betatester for Mozilla?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner heller

Men hva pokker har Opera med saken å gjøre? Kan vi ikke bare gi faen i å starte browser-kriger hele tiden?

Kanskje du rett og slett er litt forutintatt og småhissig eller skal man ikke kunne ytre seg rundt browsere? For meg er det uinteressant å betateste Mozilla når de ikke gidder fikse bugs som nevnt som er kjent og som oppstod med 2.0.0.11.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

jorgis:

Jeg leste om bug'en her på forumet samme dag som 2.0.0.10 rekordraskt ble erstattet med 2.0.0.11 hvorpå noen sure forumbrukere ikke var særlig glad over akkurat denne bug'en i 2.0.0.11. Hadde du fulgt da hadde du fått det med deg.

 

Dette skjedde meget konsekvent på flere maskiner på arbeidsplassen og hjemme, samt hos flere forumbrukere her inne i tiden rett etter oppgradering til x.11. Fikk rapporter om maskiner som hang etc. etc. firefox.exe var synderen og da fant jeg tråden her inne som omtalte det.

 

 

EDIT:

Jeg bruker Windows XP SP2 uten denne måneds hotfixes på alle maskiner. Engelsk hjemme, Norsk på jobb.

 

Og her har du et kjapt søk på det jeg prater om.

http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8

Noe du kunne gjort selv.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Utelukker ikke at det kan oppføre seg forskjellig på forskjellige OS jorgis, den er jeg helt med på :). Forsåvidt glemte jeg å svare deg på det med OS, derfor det tok litt tid før jeg la ut den.

 

Forundrer meg ikke at Flash innvirker til problemene, det er en gammel gjenganger på CPU relatert "problematikk". Skal kikke på linken din.

 

Hjemme har jeg noen extensions, på jobb har jeg ingen. Men det er også absolutt en mulig forklaring på problemer.

 

Og som en av de oppegående brukerne sier rundt disse problemene og 2.0.0.11

So if you are suffering from insanely high CPU utilization in Firefox as of recent, there you have the answer. Disable the add-on and wait until an updated version is out.

 

Could this be sloppy patching and coding as a side effect of Firefox 3 becoming a priority?

Add-ons kan helt klart være årsaken etter patchingen og det samme med flash etc. Bra link du oppga om "hvordan feilsøke CPU problematikk i Firefox" den er ikke dum å gå igjennom innimellom.

 

Edit:

Har tydeligvis fjernet alle mine add-ons ved en tidligere oppgraderingsrunde så nå hadde jeg kun split-browser som jeg fjernet nå. Ser igjennom artikkelen for å se om noe løser problemet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Erfaringen du har er neppe representativ for alle andre, og dessuten er det heller irrelevant for saken om betatesting av Firefox.
La ballen ligge. Betatesting handler om å samle individuelle erfaringer, slike kommentarer får du bare tåle.

Betatestingen foregår ikke her i forumet, og det virker jo ikke som du kommer til å delta uansett. Derfor skjønner jeg ikke helt hvorfor du måtte kommentere her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...