Gå til innhold

Omtale av Wii Zapper (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg vil tru det dukkar opp fleire liknande ekstrautstyr til Wii etterkvart. I alle fall viss denne blir ein brukbar suksess. Viss dei gamle klassikarane kjem ut, noko eg håper på, tenkjer eg dei får selt eit par sånne.

 

Eit morosamt leikety er det uansett.

Skrivefeil eller er det nynorsken min som suger?

Det er nok det sistnemnte.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt denne, og er enig i at spillet Links Crossbowtraining kunne vært bedre. Men zapperen synes jeg er genial. De har gjort det de kan med wiimoten, og du venner deg fort til at du har avtrekkeren foran på våpenet. Jeg er høyrehendt, men jeg holder allikevel høyrehanda foran, der hvor avtrekkeren er, og dette fungerer bra spør du meg. Nå må jeg bare kjøpe Resident Evil: The Umbrella Chronicles.

Lenke til kommentar
Eg vil tru det dukkar opp fleire liknande ekstrautstyr til Wii etterkvart. I alle fall viss denne blir ein brukbar suksess. Viss dei gamle klassikarane kjem ut, noko eg håper på, tenkjer eg dei får selt eit par sånne.

Det skal komme et lasersverd som skal brukes til Star Wars. Man putter Wii-moten inni lasersverde + batterier som brukes til lyset på sverdet :p .

Lenke til kommentar
@ Oblivion: Har du noen linker jeg kan få se? Har aldri hørt om at det skal komme lyssabel-ekstrautstyr til Wii-moten. Og når det er sagt har jeg heller ikke hørt at Lucas Arts har annonert noe Star Wars-spill til Wii enda. Så hva ville isåfall vitsen med en lyssabel til Wii-moten være?

Nå er jeg ikke sikker på hvor jeg så det. Tror det var i Gadgets (et blad). Har det ikke her nå siden det er hos fattern, men tror jeg drar til han i morgen å da skal jeg scanne det inn på PC-en.

 

Fant noen artikler på nett:

http://www.teknofil.no/wip4/ekte_jedi_ridder/d.epl?id=17307

http://www.nintendowiifanboy.com/2007/11/2...e-star-wars-kid

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar

for meg fungerte zapperen ganske dårlig. tommelen på den fremste hånden ligger inntil en plagsom kant til grepet for bakerste hånd. jeg syntes også at hendene kunne vært lengre fra hver andre. dette kunne Nintendo lett fikset ved å lage et "teleskop" mellom grepene. dermed kunne folk stille avstanden slik de selv ville.

 

ang. star wars så mister vi vel funksjonen med sensorbaren da lyssverdet vil stå i veien.. om ikke noen har tenkt på noe lurt som jeg ikke har tenkt på:) den vil jo oppdage bevegelse, men peking og den slaks ser jeg ikke hvordan de skal få til. å begynne å rote med analogstikken til dette blir jo bare tullete.

Lenke til kommentar
@ Oblivion: Har du noen linker jeg kan få se? Har aldri hørt om at det skal komme lyssabel-ekstrautstyr til Wii-moten. Og når det er sagt har jeg heller ikke hørt at Lucas Arts har annonert noe Star Wars-spill til Wii enda. Så hva ville isåfall vitsen med en lyssabel til Wii-moten være?

Sjekk ut www.wiichat.com

Under harware section er det masse threads and forskjellige gadets og guns til wii

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fint at du skriver nynorsk, men skal en skrive nynorsk bør en pokker meg beherske det også.

 

Feil ord når jeg ser kjapt over det: "Behageleg, begynte, overbevise, beviset, umiddelbart, angåande, samling, stilling og utfordring". Nynorskord (med enkelte unntak) skal ikke begynne formene "be", "an" og ikke slutte på "ing". Du veksler også mellom "leketøy" og "leikety".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...