Gå til innhold

Duke Nukem Forever i 2008? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Slike trykter har jo kommet hvert eneste år. Og ingen ting har skjedd. Så tviler selv på at det blir noe Duke Nukem til neste år. Men det er lov til å håpe :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

@petterpann: Ut i fra utspillet ditt antar jeg at du ikke vokste opp med doom som multiplayer. Duke Nukem 3D var fantastisk morsomt i multiplayer da det kom, har sikkert spilt det i dagesvis til sammen opp gjennom. Ikke nok med det, men det var et av de første FPS-spillene der man kunne hoppe ;)

 

Sett i forhold til dagens "multiplayerstandard" kan man selvfølgelig mene noe annet

Lenke til kommentar

Når jeg så denne artikkelen så kom plutselig mange gode minner om Duke3d med Penthouse expension pack tilbake til meg. Lurer på om jeg blir nødt til å fyre opp den gamle traveren min og se om den fortsatt fungerer. For jeg tror jeg skal ha det liggende på en gammel maskin her et sted. Får håpe den fungerer fortsatt da. Har ikke vært i bruk på flere år. Hvis ikke så kommer jeg nok til å måtte ty til verdsveven og spore opp en kopi og spille med DosBox.

Lenke til kommentar

Husker vi spøkte om alle utsettelsene til DNF allerede det første året på videregående. Det var i 1999...

 

Den gang var det klart det mest etterlengtede spillet blant gamere. Kan ikke akkurat si det samme i dag.

 

På den tiden de startet på spillet (januar 1997) var Quake, Rayman og Tomb Raider de hotteste spillene jeg hadde. De måtte kjøres i DOS vel å merke. X-Files var den mest populære serien på TV, Gro var statsminister, DVD, SMS og MP3 var ukjente ord. Det ble fortsatt laget spill til SNES og Mega Drive, og jeg ventet fortsatt på at Nintendo 64 skulle komme ut. På samme tid fikk jeg prøvd noe som het Internett for første gang...

Lenke til kommentar
På den tiden de startet på spillet (januar 1997) var Quake, Rayman og Tomb Raider de hotteste spillene jeg hadde. De måtte kjøres i DOS vel å merke. X-Files var den mest populære serien på TV, Gro var statsminister, DVD, SMS og MP3 var ukjente ord. Det ble fortsatt laget spill til SNES og Mega Drive, og jeg ventet fortsatt på at Nintendo 64 skulle komme ut. På samme tid fikk jeg prøvd noe som het Internett for første gang...

Unnskyld, men er du bonde?

Lenke til kommentar
På den tiden de startet på spillet (januar 1997) var Quake, Rayman og Tomb Raider de hotteste spillene jeg hadde. De måtte kjøres i DOS vel å merke. X-Files var den mest populære serien på TV, Gro var statsminister, DVD, SMS og MP3 var ukjente ord. Det ble fortsatt laget spill til SNES og Mega Drive, og jeg ventet fortsatt på at Nintendo 64 skulle komme ut. På samme tid fikk jeg prøvd noe som het Internett for første gang...

Unnskyld, men er du bonde?

Hva reagerte du på?

 

Husker vi fikk PC hjemme i 1995 og internettilgang i 1999. Tror ikke vi var verken særlig før eller etter gjennomsnittet på det området.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...