Gå til innhold

Phenom-kort fra Asus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som veit om ASUS kommer med ett AM2+-kort tilpasset vannkjøling som de har gjort på Maximus Extreme kortet?

 

Det vil jo bare fremtiden vise, men Asus har jo tradisjonelt hatt et R.O.G kort på amd siden også.. Corsair tror jeg er den som gjelder idag.. så man får vel bare håpe ;)

Lenke til kommentar
Fiffig den kjøleløsningen på ram'n :)

Enig! Er det noen som vet hvordan denne monteres i praksis? Jeg regner ikke med at hovedkortet kommer ferdig med 2GB RAM? ;) Og er det ikke mulig å få samme kjøleløsning på alle RAM-sporene?

Jo jeg regner med kortet kommer ferdig med RAM. Finnes jo allerede et kort fra Asus på markedet med samme løsning.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med kjøling på skjermkortene om en velger 4xCF. Ser ur som det blir trangt mellom noen 16x slot-ene

 

Både HD 2900 GT og Pro kommer tar 2 plasser og da blir det trangt... Å kjøre 4x CF med 2600 XT er vel liten vits.. (bortsett fra reklame verdien i HD2600 XT med 512MB GDDR4 = 2GB Dedikert skjermkortminne.....)

Lenke til kommentar

INGEN AV hd2xxx STØTTER QUAD CF!!!!!

 

Hd 3850 og 3870 støtter Quad CF.

 

de bruker mindre strøm siden de er bygget på 55 NM teknologi.

 

 

men, hvorfor asus, syns ikke asus er så high end, de har maximus formula som er high end, men gigabyte DFI og andre stiller opp med en god fight.

 

Gigabyte var først ute med 790 FX system, så kom msi og ASUS.

Lenke til kommentar
Jo jeg regner med kortet kommer ferdig med RAM. Finnes jo allerede et kort fra Asus på markedet med samme løsning.

 

hvis så må man jo håpe at det er skikkelig minne som er med på litt gøy..... men må vel være 2 gig det der så rart hvis det er innbakt til 1300 kr??

 

INGEN AV hd2xxx STØTTER QUAD CF!!!

 

kanskje like greit det :) vet at 2900pro knekker en corsair 650W når man kjører CF og klokker litt. så 4 2900 kort + en quad for og drive. da hadde det blitt varmt da.

Lenke til kommentar
hvis så må man jo håpe at det er skikkelig minne som er med på litt gøy..... men må vel være 2 gig det der så rart hvis det er innbakt til 1300 kr??

Når jeg ser nærmere så ser det faktisk ut som om kjøleren på minnebrikkene kan taes av. Virker faktisk som om den skal monteres på minnebrikker du allerede har.

 

Kikket først ikke på prisen, men det forrig kortet som hadde minnekjøler og minnebrikker som fulgte med kostet jo det hvite i øyet og litt til. Men til denne prisen hadde det vært sinnsykt om det fulgte med minnebrikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...