Gå til innhold

- Iphone er årets oppfinnelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan iphone defineres som en oppfinnelse?

Er ikke oppfinnelser noe nytt som for eksempel da tven kom, det ser jeg på som en oppfinnelse ingenting som kunne sammenligns med tv da.

Iphone er bare en litt anderledes telefon, bare at den kan sammenlignes med htc thouch.

Nei alt dette iphone hysteriet er blitt litt for dumt, burde ikke årets oppfinnelse være noe miljø eller medisin greier.

Det er jo mye viktigere en stygge iphone.

Lenke til kommentar

Tom-i-hue : Den kan ikke sammenlignes med HTC telefoner engang da de er smartphones mens iPhone er bare en telefon.

 

Den er en reinspikka, bærbar datamaskin, og den første enheten som virkelig fortjener navnet.
Dette er vel så direkte tåpelig at det ikke fortjener et svar engang.

 

Iphone får applikasjoner som Google Maps ut på gata, der vi virkelig trenger dem.
Bortsett fra at den ikke har GPS som WM-telefoner har hatt i over et halvt tiår selvsagt. Og at Google Maps har også fantes til WM-telefoner i minst to år. Og at andre kartsystemer til mobiler er enda eldre.
Lenke til kommentar

Begynte å le litt når jeg leste punkt 3, at Apples aggressive og forbrukerfientlige bundling med AT&T vil gjøre andre telefoner bedre fordi den gjør at Apple får så mye "frihet". Etter å ha sett hva konsekvensene blir av å unlocke telefonen (eller gud forby, installere tredjepartsapplikasjoner), kan jeg si deg at artikkelforfatteren må ha et helt skrudd syn på hva frihet er. :)

Lenke til kommentar
Nå må dere slutte å klage.

 

iPhone får mest skryt for deres innovative grensesnitt.

 

Og til en pris på $399 - ca. 2200 NKR, så er den jo revolusjonerende - nesten iallfall =)

 

Si meg et produkt som koster 2200kr som kan konkurrere med iPhone?

Bare se på den skarpe geniale skjermen, grensesnittet som oser av kvalitet og flyt, nettleser som det ikke finnes maken til, innebygged MP3-spiller som få telefoner kan matche... Skal jeg nevne mer?

Lenke til kommentar
Si meg et produkt som koster 2200kr som kan konkurrere med iPhone?

Det finnes ikke, ganske enkelt. iPhone er helt suveren - faktisk så suveren at det er nesten bra at den mangler en del funksjoner, ellers hadde det ikke vært plass til Nokia/SE etc på markedet.

 

PS: Disse ordene kommer fra en tidligere Symbian og Windows Mobile-fan, som aldri tidligere har hatt et Apple-produkt. Etter at jeg fikk iPhone har jeg innsett hvor ELENDIG Windows Mobile egentlig er.

 

Nå skal jo Apple snart lage et SDK, slik at vi forhåpentligvis får se like gode programmer som er tilgjengelig på Windows Mobile, men da naturligvis med et brukervennlig grensesnitt.

Lenke til kommentar
Det finnes ikke, ganske enkelt. iPhone er helt suveren - faktisk så suveren at det er nesten bra at den mangler en del funksjoner, ellers hadde det ikke vært plass til Nokia/SE etc på markedet.

 

PS: Disse ordene kommer fra en tidligere Symbian og Windows Mobile-fan, som aldri tidligere har hatt et Apple-produkt. Etter at jeg fikk iPhone har jeg innsett hvor ELENDIG Windows Mobile egentlig er.

 

Nå skal jo Apple snart lage et SDK, slik at vi forhåpentligvis får se like gode programmer som er tilgjengelig på Windows Mobile, men da naturligvis med et brukervennlig grensesnitt.

 

Helt enig!

Har aldri likt Apple sine produkter tidligere. Men bestemte meg for å importere en iPhone til den nette sum av 3100kr inkl. frakt/mva/toll og alt hit til Norge. Unlocka/Jailbreaka, og jeg må bare si at denne telefonen overgår ALT annet når det gjelder bruksopplevelse. Herregud så smooth alt er, og alt bare "makes sense"... Symbian og Windows Mobile er sååååå vanvittig underlegne i forhold at det er helt utrolig.

 

Greit nok, den mangler 3G/HSDPA. Men who cares? Med dagens surfepriser via mobilnettet så spiller det INGEN rolle for meg uansett, dessuten har vi Trådløse Trondheim her i ... Trondheim, dvs. at jeg har WIFI dekning overalt uansett...

 

Til de som snakker ned om iPhone uten og ha prøvd den: Deres Symbian og Windows Mobile telefoner er helt latterlige gamledagse i bruksopplevelse i forhold til iPhone. Punktum.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...