Gå til innhold

Foto

kan ikke starte tjenesten Security Center

6 svar i denne tråden

#1 Torswin

Torswin

Bruker

• Medlemmer
  • 1 856 innlegg
  •   11. april 2005

Skrevet 31. oktober 2007 - 15:21

Hallo.

Mitt Windows Sikkerhetssenter klikker amokk fordi den ikke klarer å starte tjenesten Security Center. Dette skjer når jeg trykker på "Slå på nå".

kanikkestarte.jpg
  • 0
I forge my own steel helmets because the government WANTS you to think tin foil is enough.

#2 pmarius

pmarius

Bruker

• Medlemmer
  • 1 953 innlegg
  •   18. januar 2004

Skrevet 31. oktober 2007 - 20:19

Gå til kontrollpanel -> Administrative verktøy -> tjenester - der sjekker du om tjenesten "Security center" er satt til deaktivert. Det kan være grunnen.
  • 0

#3 Torswin

Torswin

Bruker

• Medlemmer
  • 1 856 innlegg
  •   11. april 2005

Skrevet 31. oktober 2007 - 20:43

Den er på automatisk start (forsinket). Dette skjedde når jeg trykka start:

meh_security_center.jpg

Ganske irriterende at den skal vise et stort stygt rødt ikon nedi høyre hjørne :(

Dette innlegget har blitt redigert av Torswin: 31. oktober 2007 - 20:46

• 0
I forge my own steel helmets because the government WANTS you to think tin foil is enough.

#4 B-Jay

B-Jay

Bruker

• Medlemmer
  • 1 innlegg
  •   8. februar 2009

Skrevet 8. februar 2009 - 23:21

Gå til kontrollpanel -> Administrative verktøy -> tjenester - der sjekker du om tjenesten "Security center" er satt til deaktivert. Det kan være grunnen.

Takk skal du ha det der hjalp meg for jeg kunne ikke forstå hvorfor ikke sikkerhetssenteret ikke kunne slåes på
  • 0

#5 Andyen95

Andyen95

Bruker

• Medlemmer
  • 23 innlegg
  •   27. desember 2009

Skrevet 24. mai 2010 - 07:32

Hei
Jeg har samme problem :S
"Kan ikke starte tjenesten Windows Security Center".
->Kontrollpanel ->System og Sikkerhet ->Administrative Verktøy ->Jeg finner ikke Windows Security Center.

Har du en enklere forklaring? :p

Mvh
Andreas
  • 1
[Steve Jobs was] brave enough to think differently, bold enough to believe he could change the world, and talented enough to do it. -Barack Obama

#6 syar2003

syar2003

Bruker

• Medlemmer
  • 18 346 innlegg
  •   10. november 2003

Skrevet 24. mai 2010 - 07:42

Tjenesten Security Center (service) set ut til å være satt til å starte med feil kriterier (Lokal System).
Bruk Logg på fanen og definer Local Service ( eller Lokal Tjeneste for Norsk Windows)

Slik ser det ut hos meg:

Vedlagte miniatyrbilde(r)

• security-center.jpg

• 0

#7 Andyen95

Andyen95

Bruker

• Medlemmer
  • 23 innlegg
  •   27. desember 2009

Skrevet 24. mai 2010 - 10:42

Tjenesten Security Center (service) set ut til å være satt til å starte med feil kriterier (Lokal System).
Bruk Logg på fanen og definer Local Service ( eller Lokal Tjeneste for Norsk Windows)

Slik ser det ut hos meg:

Hei
Takk for hjelpen :)

Mvh
Andreas
  • 1
[Steve Jobs was] brave enough to think differently, bold enough to believe he could change the world, and talented enough to do it. -Barack Obama

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere