Gå til innhold

Omtale av Clive Barker's Jericho (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå hander jo Clive Barker om grøss, ikke skrekk da. Så spillet holder Barker sitt "ånd". Alle hans bøker og filmer er fokus på grusomhet og blod. Spillet har masse av dette. Og byr på masse intense situasjoner.

 

Jeg er enig i det med "plastik" preg på grafikken. Er temmelig tragisk.

 

Men derimot hadde jeg ingen problemer med AIen til lagkameratene mine. De ble "healet" når de døde heletiden. Men det er tydelig at Mikael ikke følte med på dialogen blant dem. Det er nemmelig han presten som (ganske logisk) står for dette. Og de skriker etter han når noen faller. Han løper straks til noen om de dør. Om han er død kommer andre inn og hjelper, men er som regel treigere å gjøre så.

 

Det som jeg ikke likte var måten "ammo" var lagt opp. Du få bare når du når "cheackpoints", og det er et bestemt antall. Så dersom du er nesten tom får du uansett bare X mye....noe som er helt idiotisk i et despo "blazing guns" spill som dette....men mulig det blir bedre lenger i spillet. Jeg orket ikke spille så veldig langt.

 

Spillet er helt greit, og jeg er enig i karakteren den fikk.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Jeg vil bare spørre, for å få en pekepinn...

 

Dere som synes det ikke var spesielt skummelt, synes dere doom 3 var skummelt?

 

Dette spillet er ikke ment å være skummelt, derfor veldig få synes det er skummelt. Doom 3, var ment å være skummelt.

 

Ehh, Doom 3 var omtrent like skummelt som vissen løvetann. :p

 

Dersom dette er mindre skummelt så er det uinteressant for min del. :)

Lenke til kommentar

Synes faktisk det bare litt skummelt å skru av alt av lys på rommet og sitte å bytte mellom flashlight og våpen (se fienden eller skytt på fienden). Var litt ekstra skummelt da du er i en trappeoppgang og alt ser helt trygd ut, men så kommer den en så greie å hopper gjennom trappen og står 1meter fra deg og du har en flashlight i hånden :p

Lenke til kommentar
Jeg vil bare spørre, for å få en pekepinn...

 

Dere som synes det ikke var spesielt skummelt, synes dere doom 3 var skummelt?

 

Dette spillet er ikke ment å være skummelt, derfor veldig få synes det er skummelt. Doom 3, var ment å være skummelt.

 

Ehh, Doom 3 var omtrent like skummelt som vissen løvetann. :p

 

Dersom dette er mindre skummelt så er det uinteressant for min del. :)

 

Godt mulig det - jeg sier bare at forskjellen er at det var meningen at Doom 3 skulle være skummelt, mens det er ikke meningen at Jericho skal være skummelt i det hele tatt. Clive Barker har aldri fokusert på billig skremsel, men på det makabre. Sier ikke at Doom 3 er skummelt. Det er uansett helt subjektivt.

Endret av Bloody Mess
Lenke til kommentar
Når det gjelder grad av skummelhet, er det ofte alfa omega hvordan spillopplevelsen er. Prøv å spille FEAR på prosjektor med skikkelig anlegg i en mørk kjellerstue kontra å spille det med pc-speakers på en 17" skjerm på et lyst gutterom så skjønner du hvor jeg vil hen.

 

Må si meg enig der, 24' og 7.1 anlegg (av veldig god kvalitet) og en god stol så er FEAR helt konge!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...