Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heihei,

 

Melder meg frivillig her!

 

Har gått igjennom litt i livet, av ymse slag. Er veldig enkel og prate med, og har ikke fordommer mot andre mennesker (uansett hva det skulle være).

 

Av "meritter" man har vært med om:

- Narkotikamissbruk i familen, som endte med at jeg ikke har en storebror lengre. Dessverre en ganske valnlig situasjon i dagens samfunn.

- Skilsmissebarn 2 ganger

- Å føle seg usikker på sin legning

- Mobbing

- Ikke bli akseptert

- Depresjoner

- Selvmordstanker

- Samlivsbrudd

 

Trenger noen en hånd, så er jeg der! :)

 

Henke.

Lenke til kommentar

Hei! Er en gutt på begynnelse av 20 årene, har vært sammen med madamen i 2 år snart nå.

Vi hadde mye krangling i de siste 6 mnd. alt pga meg selfølgelig.. og etter hvert begynte jeg å føle meg litt for slapp, at vi har ikke så mye å gjøre sammen nå, jeg har nesten ingen venner.. og jeg er ikke så flink til å finne på noe å snakke om..

 

Dama sa at jeg bør lese bøker, aviser osv.. er det galt? Jeg liker ikke å lese, men gjøre alt for henne.

Også mellom tiden, fantes det en gutt til som jeg kjente før mange år siden. Han skriver bare til henne spører hva jeg og hun skal gjøre osv. sånner ting, trur jeg bør han spøre meg om, siden vi ble kjent alle sammen på samme tid.. jeg har en dårlig mistanke at han prøver seg på henne, men hun sier at hun elsker kun meg og bare meg.. jeg trur henne, men allikevel ønsker jeg ikke å ha noen som står bak ryggen min og venter på noe.. jeg prøvd å si til dama at hun skal slutte å snakke med han, men hun sier at det er bare prating og skriving, og det er interessangt å snakke med han, fordi de har litt samme interesser...

 

 

 

Er det bare meg som stresser mye, eller bør jeg gjøre noe?

Lenke til kommentar

En interessant problemstilling Leasch. Du kan jo opprette en ny tråd? :) I denne tråden er det ikke meningen å få rådgivning, men å finne en man kan snakke med på privaten (f.eks. over pm/msn etc.) som man kan snakke om problemstillingen med. Det er altså også meningen at dem som ønsker å snakke med folk på privaten skriver det her, litt som en annonse :) Om du ønsker kan du gjerne kontakte meg på pm, eller finne en annen her i tråden du heller vil snakke med, og sende vedkommende en pm.

 

Edit: (Mulig du tenkte at at du skulle fortelle om situasjonen her, og at de som ville hjelpe deg med det skulle sende en pm.)

 

Jeg slår to fluer i én smekk og sier at jeg gjerne snakker med noen om de skulle trenge det :) Absolutt alt kan snakkes om, hva det enn måtte være! Du er helt anonym, jeg dømmer ikke, og jeg ønsker bare å hjelpe. Send en pm så ser vi hva vi får gjort :)

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er en jente på 20 år. Er veldig glad i å snakke med mennesker, samt det å hjelpe andre.

Om ett år skal jeg forhåpentligvis studere psykologi.

Snakker gjerne om det meste, og tar meg tid til å gi mange utfyllende samt rådende svar.

 

Ta gjerne kontakt på [email protected] eller [email protected]

Forsiktig med å bli for filosofisk med denne (dvs snakke om annet enn at livet ditt suger, at du har problemer, eller at "været er pent og du skal på fotballkamp i dag!!"), da er du bare ute etter å provosere og du blir eventuelt blocket for å ha tenkt for mye, uten advarsel ;)

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kunne tenkt meg å funnet noen jeg kan diskutere filosofi med. Jeg ser etter noen som kanskje kan belære meg litt/gi meg nye innfallsvinkler, så jeg ikke stopper helt opp der jeg er nu. Ta kontakt via personlig melding, om du kunne tenke deg en slik samtalepartner.

Lenke til kommentar

Info:

 

Da er førsteinnlegget oppdatert. Lista er opprettet og er nå i sin helhet slik jeg hadde sett den for meg. Ser at det er flere som har meldt sin interesse. Da må vel disse personene også få sin plass på lista. :)

 

Sender ut en PM til de oppførte forumbrukerne i skrivende stund, slik at dere får beskjed.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Bra jobb med tråden, men ser det ikke står noe om hva jeg har vært borti før under nicket mitt, så kan jo nevne et par ting jeg har vært borti selv som gjerne er skumle å snakke med andre om.

 

Selverfarte ting og andre ting som jeg har vært borti.

 

mobbe/bli mobbet (ikke alltid man liker å være en mobber)

skilsmisse barn ganger 2

voldelig atferd

psykologisk og fysisk kamp med steforelder (dårlig formulert, men skjønner hva det går i :p )

Føle at man ikke passer inn

Flytte i tenårene (flyttet selv fra bygd til by)

Havne i trøbbel med politiet/bli politianmeldt for diverse

 

kan snakke om det meste, men dette er ting der jeg føler jeg har tilstrekkelig selverfaring til å faktisk si konstruktive ting, men ikke vær redd for å ta kontakt hvis du bare trenger noen til å snakke løst og fast med også :)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Hey! Melder meg på her. Har lurket her lenge, og brukt forumet til selvterapi og råd. Hjelper gjerne andre, og trenger selv noen å snakke med i blant.

Jeg er en gutt på 24 år som holder til i Bergen. Anser meg selv som en åpen og ærlig person, og er villig til å snakke om hva som helst.

 

Har lang erfaring med og kan relatere til:

- Lav selvtillit og sjenerthet

- Depresjon

- Rusmisbruk

- Sosial angst

- Selvmordstanker

- Psykiatritjenesten

- Ensomhet

 

 

Det er bare å ta kontakt på msn: [email protected] eller mail: xeperu at gmail dot com.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Alejandro

Hei, jeg vil gjerne snakke med noen av dere :p

Leter etter noen som har samme interesser som meg

Mussik: Indie, folk indie, dreamy, oldies, rock ikke noe fucking hiphop

Bøker: Hell no

Film: Batman!!!!!!!!!!!!!!!!!! The clockwork orange, mind fucks, i m legend etc

Sports: Tennis!

 

 

16836_288075988455_635973455_3544074_4727403_n.jpg

 

Bildet av meg

msn: [email protected] add me!!!

Endret av Onyx
Stort bilde legges i spoiler.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg syns det alltid er gøy å snakke med "random" folk!

Interesser:

Musikk: Punk, metal, latino og Feeling Left Out.

Bøker: Leser noe politikk.

Filmer: Skrekk, splatter, humor og mindfucks.

Driver ikke med sport. heh

 

Jeg liker også å snakke med folk om ting som har skjedd dem; trodde-jeg-skulle-dø, ikke fått kjærlighetslivet de ønsker og andre ting!

 

msn: [email protected]

 

Jeg syns det alltid er gøy å snakke med "random" folk!

Interesser:

Musikk: Punk, metal, latino og Feeling Left Out.

Bøker: Leser noe politikk.

Filmer: Skrekk, splatter, humor og mindfucks.

Driver ikke med sport. heh

 

Jeg liker også å snakke med folk om ting som har skjedd dem; trodde-jeg-skulle-dø, ikke fått kjærlighetslivet de ønsker og andre ting!

 

msn: [email protected]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...