Gå til innhold

Her er Nokia N810


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare en liten ting om den gpsen. jeg har en mistanke om at den er av typen som laster ned kart etter hvert som den trenger det.

 

Hvordan skal den få til det når den ikke har GSM-modul? Ville vært virkelig sløvt hvis man måtte hatt den koblet til en mobil via bluetooth for å få brukt den som GPS, eller måtte preloade kartene via WiFi før man skulle ut på tur

Lenke til kommentar

Denne imponerte, nok en gang..! :)

 

Fint den ikke er så tykk, grei størrelse for formålet ellers.. Med wi-fi i huset og mange andre steder, pluss mobil med BT og HSDPA ellers gjør den til en fin surfekamerat, men ellers fin til også å bare ha hjemme og i bilen.

 

Spent på hvordan batteritiden blir med GPS.

 

Med mini-SDHC kan man få totalt 10gb minne. Regner med den takler video greit.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

vel om den har samme interne design som N800 så kan den faktisk ha en smule problemer med video.

 

har forstått det slik at mens chipset har innebygget mpeg dekoding så hadde nokia av en eller annen grunn strupet minnebåndbredden eller noe slik at en ikke kunne spille video med så høy oppløsning som forventet.

 

om dette har blitt fikset eller ikke på N810 kan jeg ikke si noe om før jeg finner noen som har faktisk testet det vs en N800...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Interessant. Godt at de har puttet inn en skjerm som er fysisk stor sånn at oppløsningen kommer god til nytte.

 

Linux er også et stort pluss i margen. :)

 

3,5 mm plugg gjør det enkelt å spille av mp3 med valgfritt hodesett og uten tullete adaptere.

 

Den virker glimrende på flere områder men jeg ville nok ventet på en oppfølger for å få den til å bli en mer komplett pakke for det meste. F.eks at man får den med telefon og et bedre kamera.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...