Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Hei, fikk meg ipod touch 16gb igår, og skulle prøve å jailbreake den nå nettopp... Men det skjer ikke noe spess når jeg trykker på innstall linken, safari åpner bare en ny side med en liten firkant øverst i venstre hjørne... Ingenting endrer seg....

 

Har noen en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, fikk meg ipod touch 16gb igår, og skulle prøve å jailbreake den nå nettopp... Men det skjer ikke noe spess når jeg trykker på innstall linken, safari åpner bare en ny side med en liten firkant øverst i venstre hjørne... Ingenting endrer seg....

 

Har noen en løsning?

 

Hvilken firmware versjon har du?

 

(For å se dette går du inn på: "Innst." -> "Generelt" -> "Om" Så står det "Versjon: 1.1.x")

Lenke til kommentar
Hei, fikk meg ipod touch 16gb igår, og skulle prøve å jailbreake den nå nettopp... Men det skjer ikke noe spess når jeg trykker på innstall linken, safari åpner bare en ny side med en liten firkant øverst i venstre hjørne... Ingenting endrer seg....

 

Har noen en løsning?

 

Hvilken firmware versjon har du?

 

(For å se dette går du inn på: "Innst." -> "Generelt" -> "Om" Så står det "Versjon: 1.1.x")

 

Jeg har Versjon 1.1.2! Betyr det kanskje at det ikke finnes noen jailbreak for denne firmwareversjonen enda? :p

Lenke til kommentar
hvis du har den i sleep mode hele tiden, uten å slå den av en eneste gang vil jeg nok tro at den bruker mer batterti enn vanelig.

Ja, men i den tråden jeg nevnte står det at iPoden (iPod Video) bruker opp batteri selv om den slås av

 

Så bruker Touch også opp batteriet selv om den er slått av?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

den er jo nødt til å bruke litt batteri, får og holde visse ting igang, som klokker osv.

men jeg har ikke merket at det er et problem.

 

det er en grund til at det er et batteri på hovedkortet til en pc, for og holde BIOSen igang.

mulig touchen også har noe slikt den trenger strøm til

Lenke til kommentar
den er jo nødt til å bruke litt batteri, får og holde visse ting igang, som klokker osv.

men jeg har ikke merket at det er et problem.

 

det er en grund til at det er et batteri på hovedkortet til en pc, for og holde BIOSen igang.

mulig touchen også har noe slikt den trenger strøm til

 

Ja, selvfølgelig vet jeg at den bruker litt batteri. Men i tråden jeg nevnte (Problem: iPod bruker batteri selv om den er avskrudd) står det at iPod Video har 40% av batteriet igjen, og bruker opp det gjenværende på én dag. Og det er ikke å bruke litt batteri.

 

Det jeg lurer på er om iPod Touch også bruker opp mye batteri selv om den er slått av.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Har hatt iPod Touch noen dager nå, og tror du ikke det dukket opp en stor svart flekk på skjermen i dag? Den dekker ca 1/4 av skjermen. Så den ikke i går, men i dag, så var den der. La den helt fint på bordet før jeg la meg, og den har ikke vært rørt gjennom natten.

 

Håper jeg får bytte den inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...