Gå til innhold

Firefox 3.0 beta snart klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper de fokuserer mer på stabilitet og hastighet. Etter at 2.0.0.6 eller 2.0.0.5 kom (husker ikke hvilken) har Firefox begynt å henge seg i 10-20 sekunder når jeg går inn på store sider som db.no og vg.no. Noen som har samme problemet?

 

Jeg trodde først det var den gamle pc'n min (xp) som var problemet, men jeg har har akkurat samme problemet på den nye laptopen (linux).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981348976324

Har samme problem her på 2.0.0.6. Har til og med opplevd totalkræsj flere ganger i den siste versjonen i de siste dagene enn jeg noensinne har opplevd med versjoner før det til sammen.

Lenke til kommentar
Håper de fokuserer mer på stabilitet og hastighet. Etter at 2.0.0.6 eller 2.0.0.5 kom (husker ikke hvilken) har Firefox begynt å henge seg i 10-20 sekunder når jeg går inn på store sider som db.no og vg.no. Noen som har samme problemet?

 

Jeg trodde først det var den gamle pc'n min (xp) som var problemet, men jeg har har akkurat samme problemet på den nye laptopen (linux).

9240182[/snapback]

Har opplevd noe av det samme, et par ganger har jeg faktisk opplevd totalkræsj. Men tror (og håper) at Firefox blir bedre nå som de dropper Thunderbird og setter fokus på nettleseren. De har litt å ordne opp i når det kommer til stabilitet, sikkerheten tror jeg begynner å bli bra.

 

Edit: Browseren henger seg ganske ofte noen sekunder om jeg åpner mange vinduer i ny tab.

Endret av Bakke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...