Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte alu versjonen på microplex igår, kommer vel neste veke. Etter å ha lest "testen"(virket litt slapp) er eg forsåvidt betrygga på at d er et bra kjøp.

 

Eg sleit litt med å finne ut kem som er produsent av Raidmax - noen om har peiling? Bestillte også Lepont 320W til 395,- som forhåpentlig er stille nok til at den forblir umoddet...(tvilsomt 8)) Bestilte også taisol heatpipe, så kanskje eg bytter den med min alpha pal8045.

 

Epox 8k5a2+ xp2000 palomino maxtorDMplus9 120GB, audiophile2496

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har nettopp kjøpt dette kabinettet og er veeeeeeldig fornøyd :D

 

Men jeg har et par problemer...

 

- Hvordan fester jeg ledningen fra led'en som viser om pc'en er på eller ikke? Den er 3-pins, men på hovedkortet er det bare plass til 2-pins... Jeg vet det skal gå.... Noen som har peiling??

 

- Hvor skal jeg feste ledningene fra usb'en i fronten til hovedkortet? Det står usb på hovedkortet, men ikke noe mer... Noen som har peiling??

 

Håper dere klarer å svare på spørsmålene mine :)

 

MVH LaStrada

Lenke til kommentar
kan ikke tenke meg at det veier veldig mye mer enn 6099B kabinettet mitt, og det veier 3,2 kg (måtte sjekke, for det var så f*rbanna lett da jeg åakka det opp)

 

3.2 kg?

Det må jo nesten være morro og flytte på da :D

Jeg har bært maskinen min 500 meter, det var ikke morro (Chieftec veier en del :( )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...