Gå til innhold

Company of Heroes DirectX 10-klart (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virka heftig det her ja.

 

BTW: Går det å ha Direct X 10 med 7950 GT? (512 mb versjon om det har noko å seie)

 

Gleda meg til å sjå andre spel og med DX 10 :)

8755873[/snapback]

nei

du må ha kort som støtter dx10

nvidia geforce 8xxx serien eller ati hd 2xxx serien

 

Å nå må jeg sparer penger, må ha meg dx10 skjermkort, dobbelt kjerne cpu og nytt hovedkort :ph34r: og ikke minst vista ;P

Jeg elsker dette spille... og MÅ ha...

Jeg må få solgt noe skrap ^^

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
,01/06-2007 : 13:05]DirectX10 ytelsen er jo ikke akkurat noe å skryte av da.. mange som kun får 1/3 av ytelsen som med DX9 (inkludert meg) :p

8756183[/snapback]

ja er ikke det ennda, var ikke dx8 eller 9 når de kom heller :p

 

syns også filmen var håpløs, tenkte vi fikk se selve spillingen og forsjellene... det hadde vært bedre enn bare forbedringer på bilder...

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
RAAAHHHRGG! Føkkings autostart av videosnutter :(

8756553[/snapback]

Beklager. Det er et Internet Explorer-problem som vi jobber med å løse. Problemet oppstår ikke i FireFox og Opera.

8756647[/snapback]

også får jeg 2 linjer i internett explorer

når jeg kommer borti den nederste stopper filmen opp og jeg får hvit film som aldri starter igjen ^^

Lenke til kommentar
RAAAHHHRGG! Føkkings autostart av videosnutter :(

8756553[/snapback]

Beklager. Det er et Internet Explorer-problem som vi jobber med å løse. Problemet oppstår ikke i FireFox og Opera.

8756647[/snapback]

også får jeg 2 linjer i internett explorer

når jeg kommer borti den nederste stopper filmen opp og jeg får hvit film som aldri starter igjen ^^

8756790[/snapback]

Stemmer. Vi er klar over dette også.

Lenke til kommentar
MS påsto jo opptil 10 ganger bedre ytelse da de promoterte DX10 for et års tid siden... Hvis det er sant at CoH bare oppnår 1/3 av frameraten i DX10 er det vel nesten skandale.

8756943[/snapback]

Vil tru dette vil vere litt avhengig av utviklarane og. Tek sikkert ei stund før vi virkeleg får sjå kva dx10 duger til. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...