Gå til innhold

Mer kriminalitet i Saints Row 2 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Saints Row var utvilsomt en av fjorårets store overraskelser for min del, og jeg ser frem til oppfølgeren. Første spill sluttet jo brått og brutalt, så jeg håper at de tar opp tråden og følger den videre.

 

Ellers krysser jeg fingrene for båter, motorsykler og annen morro i oppfølgeren, i tillegg til en stabil framerate - noe desverre ikke orginalen kan skryte på seg.

 

Blir uansett spennende å se hva som er i vente, og er synd at de kansellerte PS3-utgaven av Saints Row.

Lenke til kommentar

Husker jeg leste et intervju med utviklerne der det ble sagt at spillområdet til Saints Row egentlig var planlagt å være fire ganger så stort som det det endte opp med å være, og at det skulle inkludere et gigantisk kjøpesenter, en stor hovedjernbanestasjon, fotballbane etc, men at de rett og slett måtte kutte det ut pga mangel på tid. Bare tenk hvis alt dette kommer med denne gangen :dribble:

Lenke til kommentar
Kult, men hovedfokuset mitt ligger på GTA IV for tiden.

8593041[/snapback]

 

For min del slo Saints Row de forrige GTA spillene så det sang, så GTA IV bør bli bedre. For å ikke snakke om at de må droppe The Sims faktene for at jeg overhode skal vurdere å kjøpe det.

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar

Hørte også at første Saints Row skulle inneholde et gigantisk kjøpesenter... :)

 

...Tror THQ har store planer her om å invadere GTA.

Fint for oss, for nå må utviklerne virkelig gjøre alt de kan for å få ut gode spill uten bugs etc :D

jippi.. elsker markedskonkurranse!!

Lenke til kommentar

Håper VIRKELIG de fikser frameraten og "plastic fantastic" følelsen på personer og alt annet!

 

Og ett litt bedre Mission System hadde vært bra, jævlig kjedelig og gjøre en hel masse kjedelige ting for å få nok "respect".

 

Og ett ønske til: La oss selv velge hva slags stil karakteren skal ha!

Hvis jeg vil spilel som en som ser ut som Mafia vil jeg ikke at han skal gå som en "wollah gangsta neger"

Lenke til kommentar

Syns missionsytemet var greit nok, de prøvde vel å lage noe som var litt annerledes.

Uansett så gikk det fort å få nok respekt, var bare å kapre 2-3biler.. :)

 

det var jo et wolla gangster neger-tema over spillet da, men håper de drar det inn i mafiaverden. mye mer spennende og ikke minst mindre barnslig :D

 

For meg så liker jeg bare å være fri og kunne gjøre alt jeg ønsker.

Er vel derfor jeg elsker både saints row og gta :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...