Gå til innhold

Nytt om Operation Flashpoint 2 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den screenshoten er ikke ingame graphics. Anyone can see that

8420865[/snapback]

 

Det er fulgt mulig, kikk nærme på bildet og det virker trolig at det er ingame, selv om bildet har DoF betyr ikke det at det ikker ekte, slike effekter kan få bilder fra f. eks Crysis til å se utrolige ut.

Lenke til kommentar

Ser unektelig veldig spennende ut dette, og jeg må si at jeg for min del blir enda mer giret skulle det virkelig være et in-game screen.

 

Gleder meg til å følge dette videre, samtidig som jeg lurer på hvordan BIS og Game2 utviklingen blir påvirket av det, de har i alle fall fått konkurranse.

Dog lurer jeg på hvor store\mange brett OFP2 kommer til å operere med.

Lenke til kommentar
Håper det blir mer realistisk enn Armed Assault og gi oss ordentlig gameplay denne gangen.

8421865[/snapback]

 

Avean strikes again..

 

hva slags gameplay og realisme er det du klager på denne gangen? har gjærne lyst og vite.

8422405[/snapback]

 

Jeg har Armed Assault hjemme og likte det ikke, det må jeg vel få lov til ?

Animasjoner, fysikk, grafikk, lyder vare bare dårlig syns jeg.

Det minner for mye om første Operation Flashpoint, noe som blir for dårlig når vi er i 2007 nå.

 

Jeg har store krav til gameplay, Armed Assault føltes som å styre en svekket robot til tider. Vet det er flere av dere som sverger til spillet her og tror dere er krigssoldater :p Men få øynene opp littegranne, lønner seg ;)

Endret av Avean
Lenke til kommentar
kan ikke si jeg ble imponert, tomme vester uten lommer, cammo som ikke ser ut som noe som finnes, og et våpen som ser ut som en blanding av m4/ump uten stock

8421388[/snapback]

 

Herregud... hvis du må vite er det sannsynligvis en SCAR-H :hrm:

8422540[/snapback]

 

nja, det må det være den dårligste noen sinne, det er jo klart et STANAG mag bare det er større en det skal være, utkasteren kan se ut som en SCAR, men resten av våpenet er dårlig laget, også har de fjærna hele stocken.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
kan ikke si jeg ble imponert, tomme vester uten lommer, cammo som ikke ser ut som noe som finnes, og et våpen som ser ut som en blanding av m4/ump uten stock

8421388[/snapback]

 

 

regner med du mener våpenet på venstre side.

 

Det minner litt om HK SMGII, men er vanskelig å se utifra bildet :p

 

Selv har jeg veldig lite tro på codemasters uten Bohemia. Det at det kommer på konsoll i tillegg gir meg ingen tiltro. Da venter jeg sannsynligvis heller på "Game2" fra bohemia :)

Lenke til kommentar

Tja.. er ikke mye man kan få ut av det bilde der du. Det ser veldig ut som et pre-rendered bilde, og det står jo ingen ting om hva spillet handler om.

Tar dette veldig med skepsis. Tviler sterkt på at Codemasters klarer å få den samme realismen som Bohemia Interactive har. Tror det blir mer "BF2-clone".

 

Go Bohemia Interactive! :love:

 

EDIT: Litt dumt at Codemasters og Bohemia Interactive ikke har konkret forklart at all informasjon FØR akkurat denne artikkelen handler, ikke om Operation Flashpoint 2, men om Bohemia Interactive's "Game 2" (arbeidstittel)

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
EDIT: Litt dumt at Codemasters og Bohemia Interactive ikke har konkret forklart at all informasjon FØR akkurat denne artikkelen handler, ikke om Operation Flashpoint 2, men om Bohemia Interactive's "Game 2" (arbeidstittel)

8422937[/snapback]

Jeg forstår ikke helt hva du skriver her, men føler jeg uansett bør presisere at Operation Flashpoint ikke er det samme som det Bohemia Interactive referer til som "Game 2". Bohemia Interactive og Codemasters er ikke partnere lenger.

 

Godt mulig du visste det, men nå er det i hvert fall skrevet i klartekst :-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...