Gå til innhold

Nytt om Operation Flashpoint 2 (Multi)


Anbefalte innlegg

Jeg mener bare at det har vært en god del forvirring mellom hva slag informasjon som tilhører hvilket spill (Codermasters spill eller Bohemia Interactive). Det er en god del nettsider, og spillere, som refererer til Bohemia Interactive's spill under navnet Operation Flashpoint 2.

 

Jeg synes bare Bohemia Interactive og Codermasters burde ha vært flinkere til å forklare at Bohemia Interactive ikke har noe med Operation Flashpoint 2 å gjøre lenger, da de i 2005/2006 avsluttet forholdet. Og at all informasjon/screenshots før nå har tilsynelatene bare handlet om Bohemia Interactive's spill.

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan ikke si jeg ble imponert, tomme vester uten lommer, cammo som ikke ser ut som noe som finnes, og et våpen som ser ut som en blanding av m4/ump uten stock

8421388[/snapback]

 

Herregud... hvis du må vite er det sannsynligvis en SCAR-H :hrm:

8422540[/snapback]

 

nja, det må det være den dårligste noen sinne, det er jo klart et STANAG mag bare det er større en det skal være, utkasteren kan se ut som en SCAR, men resten av våpenet er dårlig laget, også har de fjærna hele stocken.

8422787[/snapback]

 

Nei og nei krise. Der gikk det spillet til helvete :nei:

Lenke til kommentar
kan ikke si jeg ble imponert, tomme vester uten lommer, cammo som ikke ser ut som noe som finnes, og et våpen som ser ut som en blanding av m4/ump uten stock

8421388[/snapback]

 

Herregud... hvis du må vite er det sannsynligvis en SCAR-H :hrm:

8422540[/snapback]

 

nja, det må det være den dårligste noen sinne, det er jo klart et STANAG mag bare det er større en det skal være, utkasteren kan se ut som en SCAR, men resten av våpenet er dårlig laget, også har de fjærna hele stocken.

8422787[/snapback]

 

Nei og nei krise. Der gikk det spillet til helvete :nei:

8424103[/snapback]

 

Nå er ikke jeg noen våpenfantast akkurat, men det er da ikke noe galt i å ønske realistiske våpen i et spill som sikter seg inn på realisme?

 

AtW

Lenke til kommentar

Greit gir meg, skal slutte å whine, men synes ikke det er noe vits å stress om slike små ting.

 

Det eneste jeg fryker at siden de kjører spillet til PS3 osv så kan de herpe hele realisme konseptet ala slik som skjedde med R6 serien.

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar

Tror det stemmer, ja. Det er derfor Armed Assault blir kalt Operation Flashpoint 2 av enkelt, selv om Game2 (arbeidstittel) er den egentlige oppfølgeren. Codemasters gir ut Operation Flashpoint 2, men kun fordi de sitter på rettighetene til selve navnet.

 

Rekk opp hånden de som ble forvirret. :!:

Lenke til kommentar
Tror det stemmer, ja. Det er derfor Armed Assault blir kalt Operation Flashpoint 2 av enkelt, selv om Game2 (arbeidstittel) er den egentlige oppfølgeren. Codemasters gir ut Operation Flashpoint 2, men kun fordi de sitter på rettighetene til selve navnet.

 

Rekk opp hånden de som ble forvirret. :!:

8427127[/snapback]

Rekk opp hånden de som synes Codemasters er er sleipe som tar både navnet og meste parten av æren for OFP, :hrm:.

 

Ser mer fram til game2, siden OFP2 av Codemasters blir kanskje litt mer arcade basert i og med at de skal få den på konsoll. Samtidig har de ikke samme ærfaring som BIS og heller ikke samme spillmotor og andre ting.

 

 

OFP2 blir kanskje bra grafikk og effekt basert, men Game2 kommer til å bli MYYYYYEEE bedre realisme basert. Har hørt alt skal være dynamisk, tilogmed ødeleggelsene på folka. Kun et forskjellig vindkast kan føre til at ødeleggelsene blir helt forandra. Gleder meg :).

Lenke til kommentar

Nå vet vi vel strengt tatt ikke så veldig mye om hvordan Game2 kommer til å bli, mye av det avhenger av at det er en god stund siden noe info kom ut etter som jeg vet.

 

Jeg tror dette blir i alle fall et helt greit spill i det minste, ser ut som de bruker en god del ressurser på det samtidig som at det lille som vi vet idag høres positivt ut i det minste.

For å være helt ærlig er jeg faktisk ganske forundret over den heller negative holdningen som jeg har lest rundt omkring på forskjellige forum, dersom man ikke liker OFP eller AA kan jeg jo forstå det, men når disse spillene får en utfordrer er det noe som burde bli godt mottatt.

Sjangeren er jo ikke akkurat overlesset av valg heller.

 

Hvilket spill som blir best av OFP2 eller Game2 er jo altfor tidlig å si, men jeg på min side er litt småbekymret over at det er så lenge siden noe er offentliggjort fra Game2, uansett er det ikke ulovlig å spille begge (som endel Hardcore fans fra det offisielle BIS forumet helt sikkert ikke forstår :D)

Lenke til kommentar

Vel nå vet ikke jeg hvem som jobber med prosjektet og hvilken bakgrunn de som jobber med det har, vi vet vel kun at det er et stort team om ikke annet.

 

Jeg er enig i at BIS har bevist hva de er gode for, men er jo selvfølgelig langt på vei åpen for å gi Codemasters en sjanse med OFP2 så vi vet jo ikke hvordan det endelig resultatet vil bli, vel vitende om at de har store sko å fylle så fallhøyden er stor i forhold til merkenavnet.

Lenke til kommentar

Så noen hadde postet en oversettelse fra denne linken, ikke så mye men litt stod det.

 

http://hx3.de/communi....t173602

 

 

 

-It seems the screenshot is indeed in game graphic. See also the graphic familiarity with Colin McRae Dirt.

-The development team is 150 men strong and the title is in development for 2 years.

-According to codemasters this wont be a ego-shooter a la BF2, rather a full blown simulation with embassy on novel AI features and team leadership.

-The battlefield should reach a size never seen before.

-The player should experience a in depth story and care about his teammates.

-On this years Games Convention in Leipzig OFP2 will have it's first grand presentation.

Lenke til kommentar
"WOAW FOR EN GRAFIKK"

Eller er det kanskje bare ikke in-game?

8434387[/snapback]

 

 

Så noen hadde postet en oversettelse fra denne linken, ikke så mye men litt stod det.

 

http://hx3.de/communi....t173602

 

 

 

-It seems the screenshot is indeed in game graphic. See also the graphic familiarity with Colin McRae Dirt.

-The development team is 150 men strong and the title is in development for 2 years.

-According to codemasters this wont be a ego-shooter a la BF2, rather a full blown simulation with embassy on novel AI features and team leadership.

-The battlefield should reach a size never seen before.

-The player should experience a in depth story and care about his teammates.

-On this years Games Convention in Leipzig OFP2 will have it's first grand presentation.

8434342[/snapback]

 

 

 

Uansett, dette biulde ser bra ut.. men skal den ha litt levetid, ovs, så BØR den ha en easy to use mission editor, som OFP og ArmA, og bør være VELDIG lett og modde.. ellers tror jeg ofp2 kommer til og "dø" ut fort.

 

 

håper codies gjør det rett, og ikke rusher det.

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

hvis det faktisk er et ingame bilde er jo det dumt.

 

hadde det var noe art sak, kunne alle feilene på bilde bli forklart at han som lagde bilde ikke viste noen om utstyr og våpen. men hvis dette er in game. betyr det at de faktisk har laget modeler av dette og puttet det inn i spillet noe som er mye arbeid for noe så feil

Lenke til kommentar
kan ikke si jeg ble imponert, tomme vester uten lommer, cammo som ikke ser ut som noe som finnes, og et våpen som ser ut som en blanding av m4/ump uten stock

8421388[/snapback]

 

Herregud... hvis du må vite er det sannsynligvis en SCAR-H :hrm:

8422540[/snapback]

 

nja, det må det være den dårligste noen sinne, det er jo klart et STANAG mag bare det er større en det skal være, utkasteren kan se ut som en SCAR, men resten av våpenet er dårlig laget, også har de fjærna hele stocken.

8422787[/snapback]

 

Nei og nei krise. Der gikk det spillet til helvete :nei:

8424103[/snapback]

 

Nå er ikke jeg noen våpenfantast akkurat, men det er da ikke noe galt i å ønske realistiske våpen i et spill som sikter seg inn på realisme?

 

AtW

8424175[/snapback]

 

 

er ikke dette en UMP 45 fra H&K?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...