Gå til innhold

Nintendo lanserer Internet Channel (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wii har 88 MB minne... 24 av disse er for videorelaterte ting. Så browseren sitter igjen med 64 MB som den skal bruke til fonter, brukergrensesnitt, holde sider i minnet, osv.

8369903[/snapback]

 

Mener da å huske at jeg uten problemer kunne ha ganske så mange sider oppe samtidig den gangen jeg hadde 64mb minne på min pc...

Lenke til kommentar

Laster du ned før juli, så trenger du ikke å betale.

 

For min del så kunne jeg endelig lese tekster med normal fontstørrelse uten å måtte zoome inn. :)

 

Men pc'en egner seg fortsatt mye bedre til surfing på nettet.

 

edit: juli-juni, what's the difference?

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar

Som artikkelen sier, den erstater ikke en PC, men tenk hvor flott det er. Du står på kjøkkenet og lager mat, du har sett en oppskrift på nettet og vil gjerne lese litt mer om den. Istede for å måtte springe rundt etter PCen, fyre den opp og inn på nette, kan du enkelt ta Wiien, inn på nette, lete og finne det du trenger.

 

Selv om man har bærbare kan dette være et mulig scenarie. Eller om du vil se noen filmer på nette som f.eks YouTube, hærlig å sitte å godstolen sin mens du ser på f.eks et speedrun på 1 time.

Lenke til kommentar

Oppdaget btw noe kult, B-knappen + Andre knapper utgjør veldig skjekke shortcuts

 

B+Retningstaster er snarveier for reload, favourites, search og enter adress,

 

B+"-" = back, B+"+"= forward

 

Som for eksempel? Ser dessverre ikke vitsen me å betale for denne internettkanalen. Selv ikke med de oppdateringene nevnt i tråden.

 

Vel, som nevnt youtube etc, pluss at det allerede finnes en rekke sider laget for wii, som f.eks wiicade(flash spill for wii)

 

I tillegg finnes det mediesenterløsninger for wii som bruker browseren, noe som nå er enda mere aktuellt etter at det ble mulig å skule navigasjonsbaren.

 

Selv har jeg lagt inn snarveier til en rekke slike sider, og til online tv-programmer, slik at jeg lett kan sjekke hva som er på tv, nå eller hva som kommer senere, uten å måtte gå bort til pc'en.

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...