Gå til innhold

Demo av Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at jeg ble litt skuffet av de første par timene med spilling. Klønete kontroll i forhold til SC (hadde egentlig ikke ventet noe annet), og lite spennende utvalg av units og bygninger. Virker som om de har lagt alle ressursene inn i å lage kule mellomfilmer. Får litt sånn Tiberium Sun-skuffelse over meg, merker jeg. Og det at man ikke kan bygge baseforsvar mer enn 30 meter fra nærmeste bygning håpet jeg de ville kvitte seg med. Men men, bare noen første tanker fra meg. Skal en tur på lesesalen, så får vi se om jeg får noen aha-opplevelse når jeg spiller det mer i kveld.

Lenke til kommentar
FTP serveren er full og jeg får ikke lastet ned bittorrent fila... hva med å få en annen plassering på torrentfila?

8036096[/snapback]

Prøv igjen. Jeg forsøkte å laste ned begge filene nå, flere ganger, uten problem. Det gikk meget raskt hver gang jeg forsøkte.

Lenke til kommentar
Må si at jeg ble litt skuffet av de første par timene med spilling. Klønete kontroll i forhold til SC (hadde egentlig ikke ventet noe annet), og lite spennende utvalg av units og bygninger. Virker som om de har lagt alle ressursene inn i å lage kule mellomfilmer. Får litt sånn Tiberium Sun-skuffelse over meg, merker jeg. Og det at man ikke kan bygge baseforsvar mer enn 30 meter fra nærmeste bygning håpet jeg de ville kvitte seg med. Men men, bare noen første tanker fra meg. Skal en tur på lesesalen, så får vi se om jeg får noen aha-opplevelse når jeg spiller det mer i kveld.

8035832[/snapback]

 

Må si jeg er uenig. Kontrollene er jo helt lik hva man forventer fra et RTS-spill og hvertfall hvis du har spillt Generals så faller kontrollene i smak med en gang. Jeg kom meg hvertfall rett inn i kontrollene enda jeg er venstrehendt.

 

Forstår ikke hva du mener med lite spennende units/bygninger. Det er da hva man forventer fra et C&C spill, i stedet for å finne opp masse nytt prøver dem å beholde den gamle sjarmen man så i de gamle spillene, tviler også på at dem viser oss alt man får tak i det fulle spillet. Husk også at det er en helt ny rase med i spillet også som ikke man så noe av i demoen.

 

Det at man ikke kan bygge hvor man vil har vært obligatorisk i alle de gamle C&C og jeg synes det er en veldig kjekk måte å spille på. I spillet BFME2 kunne man bygge hvor man ville og det ble ganske enkelt helt ødelagt online av tower/tunnel rushere som exploitet det alt dem kunne. Ringen vokser også jo større base du får, så det er ikke så farlig..

Endret av Myagos
Lenke til kommentar
Synes demoen var ufattelig fet.. og mener at EA endelig ser ut i til å lage et ordentlig c&c spill. I motsetning til råtne generals

8036532[/snapback]

Generals har ingenting med den gode gamle C&C serien å gjøre. Generals er et helt greit spill i seg selv, morsomt en gang i blant over multiplayer.

 

Gleder meg til å prøve denne demoen etter jobb.

Lenke til kommentar
Synes demoen var ufattelig fet.. og mener at EA endelig ser ut i til å lage et ordentlig c&c spill. I motsetning til råtne generals

8036532[/snapback]

Generals har ingenting med den gode gamle C&C serien å gjøre. Generals er et helt greit spill i seg selv, morsomt en gang i blant over multiplayer.

 

Gleder meg til å prøve denne demoen etter jobb.

8036816[/snapback]

Absolutt enig med Pantzman. Generals er morosamt i LAN - og eg koste meg stort med campaign der og.

Har no spelt demoen av Tiberium Wars litt, og er utruleg letta. Dette spelet blir heilt sjef trur eg!

 

Gleder meg som ein unge til 29. Mars. Har sjølvsagt forhåndsbestillt spelet!

Lenke til kommentar

Jeg er av den sjeldne typen antar jeg, siden jeg elsker Generals og Zero Hour. Førsteinntrykket mitt av demoen er at det er så sinnsykt fast-paced, kanskje litt for raskt for min del. Tapte to ganger på rad mot medium, da AI'n til fienden var ganske god og fordi alt var så fremmed. Prøvde en gang på easy, og da fikk jeg litt mer tid til å teste ut forskjellige enheter og oppgraderinger.

 

Etter å ha prøvd ut demoen litt mer så sitter jeg igjen med et positivt inntrykk. Blir spennende å prøve alien-fraksjonen når Kane Edition kommer i postkassa mot slutten av mars.

 

PS: Generals og Zero Hour er de eneste C&C-spillene jeg har. Spilte Red Alert 2 til Playstation for lenge siden, men husker ikke så mye av det, så jeg kan ikke kommentere på om C&C 3 er en verdig oppfølger til C&C-serien.

Endret av andir
Lenke til kommentar

Må si meg meget fornøyd med dette spillet, og jeg synes det ser veldig lovende ut. Tatt i betraktning at det ikke lenger er Westwood som har utviklet spillet, synes jeg det er bra at de har beholdt alle kontrollene, og grensesnittet. Har du spilt et eldre C&C spill, kjenner du deg igjen med en gang her.

 

Alt i alt gleder jeg meg til fullverisjonen, og får håpe den fyller opp til forventningene.

Lenke til kommentar
Kriminelt fort det gikk med Bit Torrent. Lasta ned hele demoen på 1.17gb på under 10minutt. Jeg lå mellom 2 - 2,4 Mbps. helt vilt. Lyse 20/10 tar flatt av  :thumbup:

 

Flott tilbakemelding!

 

Anbefaler alle å bruke BitTorrent for nedlasting. Vi kommer til å få vanvittig med trafikk utover ettermiddagen, og det at alle bruker BitTorrent fremfor FTP vil gi alle som laster ned mye bedre ytelse.

 

På grunn av den enorme pågangen kan det være at vi må legge inn struping på FTP - noe som ikke blir nødvendig på BitTorrent.

Lenke til kommentar

Åååh.. Minnene fra Red Alert (1, og 2'ern for den del) kommer tilbake!!

 

Vil påstå det er blant de mest geniale spillene jeg noensinne har brynt meg på :)

 

Desverre kommer ikke moderne spill opp til den gamle standaren :/ Synes det slippes ut alt for mye dritt nå til dags. Har lastet ned C&C3: Tiberium Wars, får gi en rapport senere hva jeg mener om dette :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...