Gå til innhold

Telenor banker svenskene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er kanskje ikke så rart slik de overpriser...

Er bare firmanisser som er så dumme at de går på Stjelenors opplegg.

Desverre er det så forbanna mange som gjør nettopp dette...

7952107[/snapback]

Overpriser? :D

Telenor har neppe ambisjon om å være billigst. De leverer i stedet en totalpakke ingen annen kan tilby. Jeg har mobil, fasttelefon, bredbåndstelefoni og bredbånd fra Telenor og er fornøyd. Jeg betaler sikkert noen kroner ekstra, men til gjengjeld har jeg innhold, sikkerhet, kundeservice og ikke minst stabilitet. Det er viktigst for meg, -ikke å spare et par tiere i måneden! I tillegg kan jeg være trygg, noe de fleste andre ikke kan være med de små tilbyderne (som dukker opp i markedet og forsvinner like fort).

 

Og nei, jeg jobber ikke i Telenor... :)

Lenke til kommentar
Er kanskje ikke så rart slik de overpriser...

Er bare firmanisser som er så dumme at de går på Stjelenors opplegg.

Desverre er det så forbanna mange som gjør nettopp dette...

7952107[/snapback]

Overpriser? :D

Telenor har neppe ambisjon om å være billigst. De leverer i stedet en totalpakke ingen annen kan tilby. Jeg har mobil, fasttelefon, bredbåndstelefoni og bredbånd fra Telenor og er fornøyd. Jeg betaler sikkert noen kroner ekstra, men til gjengjeld har jeg innhold, sikkerhet, kundeservice og ikke minst stabilitet. Det er viktigst for meg, -ikke å spare et par tiere i måneden! I tillegg kan jeg være trygg, noe de fleste andre ikke kan være med de små tilbyderne (som dukker opp i markedet og forsvinner like fort).

 

Og nei, jeg jobber ikke i Telenor... :)

7953019[/snapback]

 

Sannsynligvis det dummeste innlegget jeg har lest på lenge, ingen har vel så dårlig kundeservice på bredbånd og bredbåndstelefoni som telenor. I tilleg til å ha de dyreste og dårligste tjenestene. Har hatt telenor i alle ledd engang selv, men har heldigvis byttet bort telenor.

Lenke til kommentar
..men til gjengjeld har jeg..

7953019[/snapback]

.. innhold,

Hvilket innhold da?

Gratisspill, og andre gratis varer du finner på online.no?

 

.. sikkerhet,

Sikkerhet? Du tror ikke at du får virus når du har Telenor, er det det du mener?

Sikkerheten må du lage selv. Legg inn ett skikkelig antivirusprogram, og tenk litt før du trykker på mistenkelige linker.

 

.. kundeservice

Dette er vel det som har flest delte meninger.

Enkelte i Telenor gir god service ja, men du er heldig om du treffer på dem.

Enkelte ganger har jeg måtte ringe flere ganger, for å komme til en person som faktisk vet hva han prater om.

 

.. og ikke minst stabilitet.

Stabilitet? Jeg tror nok det er Telenor som har slitt mest med stabilitet i de siste årene.

En periode var det Nextgentel som var værst, men Telenor er nok de som har slitt mest.

Dette og at ikke klarer å levere den båndbredden folket betaler for.

Klarer de ikke å levere en viss hastighet pga sentalen er for langt unna, så burde de si ifra om det!

Vi betaler for 6Mbit hjemme, men vi får bare 5Mbit.

Telenor har ikke gitt noen informasjon om dette før vi bestilte, eller etter vi bestilte for den del, før en lang samtale med Telenor kundeservice per mail.

 

 

Fint å høre at du er fornøyd med Telenor, men det er langt ifra alle :p

Lenke til kommentar
Er kanskje ikke så rart slik de overpriser...

Er bare firmanisser som er så dumme at de går på Stjelenors opplegg.

Desverre er det så forbanna mange som gjør nettopp dette...

7952107[/snapback]

Overpriser? :D

Telenor har neppe ambisjon om å være billigst. De leverer i stedet en totalpakke ingen annen kan tilby. Jeg har mobil, fasttelefon, bredbåndstelefoni og bredbånd fra Telenor og er fornøyd. Jeg betaler sikkert noen kroner ekstra, men til gjengjeld har jeg innhold, sikkerhet, kundeservice og ikke minst stabilitet. Det er viktigst for meg, -ikke å spare et par tiere i måneden! I tillegg kan jeg være trygg, noe de fleste andre ikke kan være med de små tilbyderne (som dukker opp i markedet og forsvinner like fort).

 

Og nei, jeg jobber ikke i Telenor... :)

7953019[/snapback]

 

Dette er ofte en sak som mange tror her i lander at Telenor er så F. sikkert, stabilt og bra kundeservice.

 

Far min kjøpte ADSL fra Telenor. Greit nok da han satt med en oppringt linje fra før.

Noen måneder etter så sjekket jeg regninga fra telenor og her hadde han betalt dobbelt opp. Både oppringt månedavgift og ADSL avgift. Telenor skal kutte dette automatisk, noe de ikke har gjort. Ringte opp Telenor og etter 20 0000 spm "ja/nei/vet ikke /ja ujaja" så kom jeg frem til ei dame som ikke kunne tilbake betale hele summen fordi hun ikke hadde det på data?

Greeit. Dette var bare et eksempel. Du har sikkert masse godt å si om Telenor. MEN hovedpoenget mitt. Det er ikke sikkert du får så mye bedre service og sikkerhet enn andre tjenestetilbydere. "Selv om noe er stort så betyr det ikke at det alltid er best"

Endret av Xpi
Lenke til kommentar

Det må vel òg seiast at det har blitt litt mote å klage på Telenor. Sjølvsagt, Telenor er på ingen måte perfekt. Dei har sine negative sider, og dei har sine positive sider. Det er vel berre det at ingen tenker over dei positive sidene. Alle som har telenor og som er klar over denne "moten" trur eg underbevisst klagar endå meir over telenor enn kva som faktisk er nødvendig.

 

Andre operatørar både når det gjeld mobiltelefoni, fasttelefoni og breiband har sine problem, dog kanskje ikkje fullt like mange som Telenor pga. kundemassen til Telenor. Når du har så fryktelig mange fleire kundar enn alle andre så seier det seg sjølv at du får og langt fleire klagar. Og endå fleire som kan skrive negativt om deg på forum som dette.

 

Eg er ikkje på nokon måte pro-Telenor, men heller ikkje imot dei. Prøver å sjå litt realistisk på ting :)

 

Og kva hadde vel Noreg vore i dag utan telenor? Tenk litt over kva Telenor/Televerket faktisk har utretta medan dei har eksistert :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...