Gå til innhold

Kalender 2006, PSData (og hw.no?) må skjerpe seg!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er den heldige (?) vinneren av luke 8 av julekalenderen i fjor.

http://www.hardware.no/artikler/julekalend...ere_uke_2/34606

 

Men jeg har enda ikke mottatt noen premie.

 

Jeg er litt usikker på om jeg har "lov" til å bli irritert siden dette er noe jeg har vunnet, ikke bestilt.

 

PSData skulle sende dette før jul, dette var første melding fra hw.no. Da jeg ikke hadde sett noe til premien min i desember så sendte jeg en liten mail til hw.no for å høre.

De var overrasket over at det ikke var sendt noe, og skulle sjekke opp i saken og gi meg tilbakemelding.

 

Hørte ikke noe, så jeg sendte en mail til etter 10 dager, samme status, skulle purre og gi meg tilbakemelding... Hører fortsatt ikke noe fra hw.no. Dette gjentar seg 3-4 ganger. Siste status er at de beklager og skal purre igjen...?

 

PSData er selvfølgelig den som ikke holder løftene sine, men kan jeg ikke forvente litt mer innsats enn gjentatte purringer når det går halvannen måned og fortsatt ingenting?

 

Premien har vært på lager, så problemet ligger ikke der... Ville tro hw.no kan få litt fart på dette om de gidder?

 

Jeg er veldig fornøyd med å vinne en premie, men å vente på en premie så lenge er egentlig bare irriterende...

 

Jeg har nok ingen virkemidler annet enn å informere dere andre brukere på hw.no, kanskje litt "bad publicity" kan få fart på dette?

 

Forslag til hva jeg kan gjøre for å få fart på dette? Har jeg grunn til å irritere meg?

Endret av KoKo_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en avtale mellom hw.no og PSData, jeg har ingen kontaktpersoner i forhold til kalenderavtalen.

Ville tro hw.no har de riktige kontaktene i forhold til dette. Jeg blir i utgangspunktet en tredjeperson i denne saken. Har ingen bestilling eller noe inne. Hvordan skal en tilfeldig person i kundeservice hjelpe meg med dette?

 

Dette er noe jeg forventer hw.no skulle ha trykket på de riktige knappene for å få fortgang i.

Endret av KoKo_
Lenke til kommentar

Du skal forholde deg til en part, HW. HW skal forholde seg til PS Data. PS Data skal forholde seg til sin leverandør. Leverandøren skal forholde seg til fabrikken. Med andre ord, HW må ordne opp.

 

Vinner du en bil gjennom skrapeloddet Flax skal du ikke forholde deg til leverandøren/importøren av bilen, men Flax (norsk tipping). Bare et eksempel.

Lenke til kommentar

Jepp, har hatt løpende kontakt (en mail hver 10. dag ellerno). Eneste jeg får høre er "beklager, skal purre på PSData", det er vel og bra det, men hva slags purring er dette, om det ikke skjer noe.

 

Ville tro hw.no hadde litt mer "makt" enn bare å si "vær så snill, kan dere sende premien"?

Endret av KoKo_
Lenke til kommentar

Da kom pakkelapp fra PSData (posten desverre stengt i dag). Og en HW-tskjorte som plaster på såret. Det var fint.

 

Anser saken som ferdig. HW.no endrer rutinene til neste kalender, og skal ha alle premier inne før kalenderstart. Lurt, siden man tydeligvis ikke kan stole på alle webshopper. Vet ikke hvordan det gikk med de 23 andre vinnerene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Da kom pakkelapp fra PSData (posten desverre stengt i dag).  Og en HW-tskjorte som plaster på såret. Det var fint.

 

Anser saken som ferdig. HW.no endrer rutinene til neste kalender, og skal ha alle premier inne før kalenderstart. Lurt, siden man tydeligvis ikke kan stole på alle webshopper. Vet ikke hvordan det gikk med de 23 andre vinnerene.

7912449[/snapback]

 

Også Amobil har hatt problem med PSdata, har hatt ett par mail henvendelser med redaktør i Amobil hvor han har bedt en av sine kollegaer om å kontakte PSdata for å sjekke etter sporingsnummer etc. Siden har jeg ikke hørt noe. Jeg vant en iPod Shuffle 512MB den 13 des (?) om jeg ikke husker feil.

 

Håpe at floken blir løst snart og at jeg får hentelapp i postkassa. :)

Lenke til kommentar

Vi kan selvsagt bare beklage overfor de som ennå ikke har fått gevinstene sine, og forsikre dere alle sammen om at vi til neste år ikke vil akseptere at premiene skal sendes ut av produsentene. Alle premier må være kommet inn til oss før julekalenderen begynner, og vi vil selv sende ut alle premier.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har gått noen dager siden denne tråden var aktiv. Noen som har fått premiene sine nå? Jeg venter enda og begynner å bli lei hele greia :mad:

8107250[/snapback]

 

 

Hva med og ta opp tlf og ringe til psdata salg? eller er det litt for vanskelig. ?

Lenke til kommentar
Har gått noen dager siden denne tråden var aktiv. Noen som har fått premiene sine nå? Jeg venter enda og begynner å bli lei hele greia :mad:

8107250[/snapback]

 

 

Hva med og ta opp tlf og ringe til psdata salg? eller er det litt for vanskelig. ?

8108688[/snapback]

 

Hvis du hadde lest de tidligere innleggene, eller er det litt for vanskelig?, hadde du sett at dette ikke har noe å gjøre med PS data! HW.no er ansvarlig for å skaffe premiene, selv om Silverstone er leverandør av produktet jeg vant.

 

Alltid like forbanna bra å få svar av folk som virkelig har peiling på hva de snakker om :nei:

Endret av 1ar
Lenke til kommentar
Har gått noen dager siden denne tråden var aktiv. Noen som har fått premiene sine nå? Jeg venter enda og begynner å bli lei hele greia :mad:

8107250[/snapback]

 

 

Hva med og ta opp tlf og ringe til psdata salg? eller er det litt for vanskelig. ?

8108688[/snapback]

 

Hvis du hadde lest de tidligere innleggene, eller er det litt for vanskelig?, hadde du sett at dette ikke har noe å gjøre med PS data! HW.no er ansvarlig for å skaffe premiene, selv om Silverstone er leverandør av produktet jeg vant.

 

Alltid like forbanna bra å få svar av folk som virkelig har peiling på hva de snakker om :nei:

8108780[/snapback]

 

Det er da vel mulighet til og ringe de, og høre om de har sendt produkte til hw.no

 

Eller direkte til kunde. ?

Endret av r0lfi
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da har endelig PS Data fått sendt meg min premie som jeg vant på Amobil's sin kalender. Ifølge de i HW nettverket jeg har mailet litt med så skal PS Data ha sendt premien en gang tidligere, men da kommet i retur fra posten. I så tilfelle så er det Posten som har rotet det til i ett av tilfelle da jeg aldri har sett en hentelapp eller hatt noe sporingsnummer å gå etter.

 

Uannsett så er premien i havn nå, bedre sent enn aldri. :)

Lenke til kommentar

Venter enda på min premie fra Silverstone. Men har etter noen mailer med HW, blitt mange over tia ;), fått en bekreftelse på at hvis ikke premien kommer innen neste uke skal HW selv ordne opp med ny premie.

 

Bra gjort av HW, lite bra av Silverstone!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...