Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!

Oz370

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, fant ingen hjelpetråder til zalda tp her, så jeg starter en nye en :)

Selv lurer jeg på hva jeg skal gjøre i den første landsbyen? Har samlet geitene, og fått et par småquests. Kurven som randt ned kurven, og katten. Hørte også noe om en iskestang? har løpt rundt i byen lenge nå, kommer meg ingen steder. Hvordan får jeg katten til butikken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
heisann, fant ingen hjelpetråder til zalda tp her, så jeg starter en nye en :)

Selv lurer jeg på hva jeg skal gjøre i den første landsbyen? Har samlet geitene, og fått et par småquests. Kurven som randt ned kurven, og katten. Hørte også noe om en iskestang? har løpt rundt i byen lenge nå, kommer meg ingen steder. Hvordan får jeg katten til butikken?

7455289[/snapback]

Mens du står fast, fortell litt hvordan spillet er da :)

Er Wii kontrolleren grei å bruke?

Skrevet (endret)

kontrolleren er hærlig! fungerte fint i wii sports. Den har en litt passiv rolle i zelda da, med unntak av når man sikter med spretterten (noe som fungerer veldig mye bedre enn på n64!).

En fordel er at den er "delt". mer behagelig å ha frie hender

Grafikken er helt akseptabel og. koselig :)

er det forresten noen måte å save på utenom checkpointene? har ikke fått opp menyen. i alle fall ikke noe som ligner på OoT menyen?

Endret av Oz370
Skrevet
kontrolleren er hærlig! fungerte fint i wii sports. Den har en litt passiv rolle i zelda da, med unntak av når man sikter med spretterten (noe som fungerer veldig mye bedre enn på n64!).

7455348[/snapback]

Det blir mer svinging av kontrollen når du får deg sverd. ;)

Skrevet

7455348[/snapback]

Det blir mer svinging av kontrollen når du får deg sverd. ;)

7455358[/snapback]

Hvordan sveive inn når en har fått fisk?

Skrevet (endret)
ser det
.

7456668[/snapback]

Nei, den første fiskestanga er det ikke snelle på. Lurer på det samme selv, jeg klarer faktisk ikke å få opp fisken.

7456705[/snapback]

Grønn av irritasjon :p

Edit: Faktisk brukt litt tid på dette nå...

Endret av Matsini
Skrevet
Skal bare være å rykke Wiimoten mot seg med en gang duppa går ned. Var i hvert fall det jeg gjorde og da fikk jeg to fisk på rad :p

7456769[/snapback]

Fått mange på rad nå :p Men får de aldri opp...

Skrevet
På en stang uten snelle??

7457347[/snapback]

Ja. Det funket ihvertfall når jeg prøvde det. Holdt på i 30 min før jeg prøvde å bevege nunchuken rundt i en sveivebevegelse mens jeg hadde fisken på kroket, og da fikk jeg den i land med en gang.

Skrevet (endret)

Bare å dra. Jeg har fått en god del fisk nå, og det er bare timingen det står på.

*Edit, mulig jeg sveivet med nunchucken også, jeg levde meg iallefall sykt inn under fiskingen :p

Endret av Gandalf the Grey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...