Gå til innhold

Mulig mangel på Wii i Norge (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med det lave antallet er vel ikke alle som har forhåndsbestilt garantert å få levering..

 

Gleder meg til våren jeg, da har ting roet seg ned, spilltitler er på plass og jeg kan i ro og mak rusle ned på butikken og kjøpe Wii uten stress. Prisen har kanskje falt også. ;)

7342185[/snapback]

Det hadde jeg ALDRI klart. Men det er meg. Kommer til å få flere familie medlemmer til å stå utenfor samtlige elektronikk butikker i byen for å sikre meg en Wii, om jeg så må :p

Lenke til kommentar

Var litt trist dette. Jeg skal fremdeles ligge i termodress utenfor elkjøp en stund før de åpner. Ikke fordi jeg "må" ha maskinen på dagen, men fordi jeg ikke har gjort noe slikt før. :p

 

Jeg har ventet så lenge på Wii så da kan jeg godt vente noen dager til.

 

Edit:

Når åpner Elkjøp sentrene?

7342715[/snapback]

 

Kjøpesenterene (i Ålesund) åpner dørene kl 09:00 mener jeg, men butikkene åpner ikke før 10:00.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Med det lave antallet er vel ikke alle som har forhåndsbestilt garantert å få levering..

 

Gleder meg til våren jeg, da har ting roet seg ned, spilltitler er på plass og jeg kan i ro og mak rusle ned på butikken og kjøpe Wii uten stress. Prisen har kanskje falt også. ;)

7342185[/snapback]

Selvfølgelig ikke alle, men jeg er 1 på lista så jeg er jo sikret en da.

Spaceworld tar uansett inn mer enn 1 :cool:

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Lars: www.elutstyr.no. Dei justerte opp prisen for eit par veker sidan, men eg hadde jo allereie betalt.. :) Har ikkje handla med dei før, så det vert spennande å sjå om dei (bokstaveleg talt og i overført tyding) leverer varene. Dei har i alle fall vore flinke til å oppdatere ordrestatus via mail.

 

Det mest spennande er vel om Absolutt Spill klarar å hoste opp Twilight Princess til meg før jul. :D

Lenke til kommentar

en kamerat av meg bestilte på mpx 15. september og han var to måneder for sent ute for å få til release.. og jeg som mener nintendo har sagt at de har lagd så masse maskiner så alle skal kunne gå inn i en butikk på release og plukke med seg en.. ser ikke akkurat sånn ut :thumbdown:

 

 

satser på at han får tak i på elkjøp nå.. de kjører sikkert en bra pris og.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...