Gå til innhold

Battlefield 2142-demo denne uken (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dang... det var raskt.. forventa demoen til neste år jeg.

7005720[/snapback]

 

Var det virkelig så overraskende? :!:

 

Nei det spørs om eg heile tatt gidder å gi denne melkerullen ein sjangse,for se om eg kjeder meg den dagen. Det ser ihvertfall utroligg piss ut syns eg da.

Lenke til kommentar

Jeg trodde/var redd for at våpene/lydene til våpene skulle være mer sci-fi men det er de faktisk ikke..Ja du kan dra paraleller til dagens våpen i spillet? men en del mer avansert...hvis du vil så kan jeg mekke en liten video med forskjellige våpen så du kan få et lite innsyn om hvordan våpene ser ut og hvordan de låter??..

Lenke til kommentar

Den pistolen likte jeg ikke i det hele tatt, utseende var jo greit men når du skyter ser det ut som allt går i slow motion (se på det blåe lyset fra pistol løpet).

 

Forrestem, hvorfor eksploderer kjøretøy i battlefield når de lander i vann? Det er jo bare teit. De burde heller bare sunket og "forsvunnet".

Lenke til kommentar

Jeg har spilt BF2 siden det kom ut og har vel blitt(som mange andre) veldig irritert over alle patchene. Battlefield 2142 virker lovende i den forstand at de ikke har dratt fremtids ideen for langt. Altså det er en realistisk framtid!

Grafikken og lyden er utrolig god i demoen, noen bugs er det jo! (selvfølgelig EA), men det er ikke noe som er umulig å fikse.

Spilt denne demoen ganske mye idag og må si det imponerte!

Den nye titan-mode funker virkelig like godt som Conquest.

Tror ikke dette går samme vei som Vietnam gikk i hvertfall!

 

ingen kan si at det ikke ser bra ut!! :love:

post-108326-1160080918_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Den pistolen likte jeg ikke i det hele tatt, utseende var jo greit men når du skyter ser det ut som allt går i slow motion (se på det blåe lyset fra pistol løpet).

 

Forrestem, hvorfor eksploderer kjøretøy i battlefield når de lander i vann? Det er jo bare teit. De burde heller bare sunket og "forsvunnet".

7009572[/snapback]

 

Blir det samme som at biler eksploderer når de lander på taket i GTA-spillene.

Tåpelig... Ja.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...