Gå til innhold

Tre bilder, en skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sharp er ofte ute med nyskapninger, dog ser vi sjelden at de kommer videre med løsningen. Sharp lanserte og for en tre år siden nyheten om 3d skjermer. Dog strandet dette prosjektet, eller så lever det i ytterst hemlighet inntil videre.

 

Sharp er dog en av de få panelprodusentene i verden, så noe må de jo komme opp med snart. Skummelt blir det den dagen skjermene viser ulikt bilde til ulike personer. Noen tenker fordeler, men i dette tilfellet er jeg redd for hvordan verden vil bli med tanke på forskjellsbehandling og direkte reklame....

Lenke til kommentar

Ser for meg at om du ikke sitter i perfekt posisjon så blir det en pen blanding av mye rart, i alle fall rett fremfor. En høyre/venstre inndeling hadde nok derimot vært ganske mulig, som de sier f.eks i bil.

 

EDIT: Og ja, som dahle så mistenker jeg dette for å være enda en prototyp som ikke vil bli masseprodusert noen gang i nær fremtid.

Endret av wizzcat
Lenke til kommentar
Ja, då blir det en del ljudutgångar på LCDen för dom olika källorna. Men då är lösningen ganska begränsad! Kanske dom kan isolera ljudet från varandra på något sätt!? Barrikadera ljudet på något sätt.

6956322[/snapback]

 

Det er nok ikke så veldig lett, da hadde det jo vært mange fornøyde naboer rundt omkring ihvertfall, man kan vel få til en høyytaer som er ganske direksjonell (ihvertfall i høye frekvenser), men neppe direksjonell nok, i betydningen at det uansett vil sprette fra vinduer og andre flater i bilen.

 

AtW

Lenke til kommentar

Dette må jo være den perfekte skjerm for en fjortiss med et tonn av hormoner. Bildene på "siden" kan jo vise en blomstereng mens bildet i midten viser litt mer interessante ting. Det betyr jo at nå må jo mamma har riktig innsynsvinkel for å oppdage at man ser på pr0n :w00t:

 

For å være ærlig så ser jeg ikke det helt store poenget for oss "dødlige" å ha en slik skjerm, men mulig det bare er meg.

 

Rettelse: Noen luket vekk.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Jeg ser forklaringen om å ha det i bil, men tror de virkelig dette blir et stort marked? Antageligvis blir prisen så høy at det er billigere og bedre å ha flere skjermer med ett bilde på hver. Det er sikkert et morsomt triks men noen suksess vil jeg ikke spå.

6956661[/snapback]

Tviler på det jeg også, men et knallbra konsept, absolutt. :)

Lenke til kommentar
Jeg ser forklaringen om å ha det i bil, men tror de virkelig dette blir et stort marked? Antageligvis blir prisen så høy at det er billigere og bedre å ha flere skjermer med ett bilde på hver. Det er sikkert et morsomt triks men noen suksess vil jeg ikke spå.

6956661[/snapback]

 

 

Nøkkelord er reklame :)

Her betaler man for plassen. Så kan man få 3 til prisen av 1 er det absolutt noe reklamebransjen ser ut til å ville utnytte. Dessuten kan man skille reklame til små og store på denne måten. Barn vil se gotteri og leketøy på samme skjermen som pappa ser på playboy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...