Gå til innhold

Kulturo: Snakes on a Plane


tnomeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å elske går ikke; til det er plottet for forutsigbart og enkelt, men man må kanskje ta filmen for det den er. Nemlig en reinspikka actionfilm;

 

Jasså, kan man ikke elske hjernedøde actionfilmer? Jeg har enda ikke sett filmen, men tviler sterkt på at den kommer til å få noe mindre enn 8/10 i min bok.

Lenke til kommentar

Noe av poenget med filmen er jo at den er stappfull av klisjeer og at plotet er slanger på et fly. Det er en B-film med relativt stort budsjett!

 

Hypen ble skapt av navnet. Snakes on a plane.

01-fakead.jpg

Ikke plotet.

 

Jeg har ikke sett filmen, men jeg har hørt den er konge. Den tar seg selv for hva den er, en b-film stappfull av klisjeer, banning, sex og motherfunkin' snakes on the motherfunkin' plane!

Lenke til kommentar
Hysterisk morsom film som inneholder en av de mest effektive "skvette-scenene" jeg har sett.

6973581[/snapback]

Hvilken scene var det?

 

Selv skvatt jeg ganske bra når Claire tittet ned der piloten ble drept, selv om det var forutsigbart som faen. :wee:

 

 

 

utrolig dårlig film 5/10 :)

6973591[/snapback]

Den kan vel ikke ha vært så utrolig dårlig når du gir den 5/10?

Lenke til kommentar

Etter det jeg har hørt, ble Jackson med ene og alene på grunnlag av arbeidstittelen til filmen, og truet med sanksjoner da bakmennene ville endre utgivelsestittelen. Derfor ble den mot produsentene sitt ønske hetende "Snakes on a plane", noe som i ettertid har vist seg som et genialt markedsføringstrekk :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...