Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tips til deg som sliter med svetteringer


per_jan

Anbefalte innlegg

Hva er vel kjipere enn det? Har slitt med det selv, og det er rett og slett jævlig kjipt. Men løsningen for meg var veldig enkelt og utrolig effektiv.

 

Gå på apoteket og kjøp deg aluminiumklorid 25%, dette er en roll-on som står sammen med alle de andre deodorantene. Koster litt over 100-lappen. Denne skal man bruke 1-2 ganger i uka, den første uka kan det være greit å bruke den hver kveld. Den første kvelden svir og klør det ganske ille.

 

Men resultatet? Det fungerer helt vanvittig bra. Allerede dagen etter var problemet totalt ute av verden. 100% tørr. Ikke antydning til svette eller iallefall langt ifra noen svetteringer..

Utrolig godt å slippe problemet med kjipe svetteringer, og håper dette kan hjelpe flere også. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er vel kjipere enn det? Har slitt med det selv, og det er rett og slett jævlig kjipt. Men løsningen for meg var veldig enkelt og utrolig effektiv.

 

Gå på apoteket og kjøp deg aluminiumklorid 25%, dette er en roll-on som står sammen med alle de andre deodorantene. Koster litt over 100-lappen. Denne skal man bruke 1-2 ganger i uka, den første uka kan det være greit å bruke den hver kveld. Den første kvelden svir og klør det ganske ille.

 

Men resultatet? Det fungerer helt vanvittig bra. Allerede dagen etter var problemet totalt ute av verden. 100% tørr. Ikke antydning til svette eller iallefall langt ifra noen svetteringer..

Utrolig godt å slippe problemet med kjipe svetteringer, og håper dette kan hjelpe flere også.  :)

6937318[/snapback]

 

kan man ikke dusje neste morgen (etter påføring kvelden før) uten at det tar bort virkningen?

Lenke til kommentar

I dag gikk jeg til innkjøp av dette så velroste produktet, og skal ta det på før jeg legger meg (på 100% tørr hud, som det så fint stod på den, ikke har jeg fjernet hårvekst på to dager heller, haha).

Hvor mye tar man på, tynt lag, eller? Hm. Håper jeg tåler den, og at det ikke går bananas med utslett og shit før russekroen i morgen.

Lenke til kommentar

Jeg må bare bumpe denne i ren glede og si at jeg aldri har prøvd en deodorant som har funket bedre :thumbs: Tok den på på torsdag, og skal ta på igjen i kveld. Har ikke merket noe vondt eller fått noe som helst utslett. Virkelig verdt de 119,- ! Så nå går jeg bare her og gleder meg over tørre armhuler, hehe.. Kan endelig bruke f.eks lysegrå topper og gensere igjen :)

Lenke til kommentar

Jepp, den er fantastisk. Har selv brukt denne over en periode.

Dog fører den til noe ubehag - klør noe helt infernalsk!

 

Til dere som sliter med mindre svette-problemer - kan ett produkt som heter "24" anbefales (selges også kun på Apotek). Det er også langt sterkere enn vanlig deodorant - men er ikke like "proppa" av aluminium-klorid. Dette påføres morgen og kveld - hverken klør eller svir - og vil ved regelmessig bruk fjerne 99% av svetteproblemene!

Lenke til kommentar

Om denne fungerer så tror jeg at jeg feller en tåre!

 

Jeg er så plaget av dette. Når jeg fryser så svetter jeg under armene, jeg svetter til og med når jeg sitter helt rolig!

 

Jeg har prøvd 24, men den fungerte ikke for meg :(

 

Så i morgen skal jeg gå til innkjøp av denne vidunder deodranten :cool:

 

Håper den funker. Jeg har sikkert prøvd 20 forskjellige deodranter uten resultat.

Endret av Rikkely
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...