Gå til innhold

Gothic 3 ikke ferdig likevel? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm. de forrige var ikke akkuratt feilfrie, men så aldri problem i det. spillene er såpass bra at problemene forsvinner. men siden dette ble trukket tilbake må det være litt mer enn småtterier. Gothic har aldri skuffet til nå, og tviler på at jeg blir skuffet over 3'ern

 

Forhåpentligvis klarer Piranha Bytes å få rettet de største problemene slik at det spillet vi får den 13. oktober blir så godt som rollespillelskere verden over håper.

Lenke til kommentar

Gjør meg ingenting om de utsetter spille heller. Kommer jo garantert til å spille det med en gang det kommer i postkassen uansett, så da vil jeg heller at det skal være bra når det først kommer.

 

Men hadde virkelig G2 så mange feil? Jeg har spilt gjennom originale G2 3 ganger, og G2 + NotR 1 gang, og kan ikke si jeg har opplevd så mange feil (værste jeg kan huske var at de gigantiske flyvende insektene hadde en tendens til å sette seg fast i hodet mitt, og det var ikke spesielt "show-stopping" IMO).

Lenke til kommentar
De må for all del ikke slippe et uferdig produkt på markedet..

Har bestilt dette selv og vil ha et mest mulig bug-fritt spill...

Så hvis de trekker det tilbake for å finpusse er det helt iorden for meg!!

Vi så jo hva som skjedde med Boiling Point......

6916665[/snapback]

 

uuuush, Boiling Point......

 

Men, det er bra at dem trekker det tilbake for å fikse opp i feilene. Det jeg lurer på er; hvordan har dem klart å overse feilene hvis de var så store som det her er gitt inntrykk av?

Lenke til kommentar

Det var nok det rette å gjere, ja. Rollespel er ofte plaga med bugs, og det kan vere svært øydeleggjande for spelopplevinga når ein blir riven ut av spelverda gong på gong. Eg har venta so lenge på dette spelet, at om dei blir nødt til å utsette det endå litt for å fikse det opp, skal eg takle det. :)

 

Gothic 2 har alltid vore 100% stabilt hos meg, men det er truleg fordi det allereie hadde vore ute i fleire år når eg oppdaga det. Det suverent mest ustabile rollespelet eg har spelt var Morrowind, det kræsja i eit sett. Eg prøvde å grave det fram ein gong i forkant av Oblivion-lansering, og då ville det ikkje starte i det heile. På andreplass kjem KOTOR-spela, som aldri fungerte særleg bra på ATI-kort.

 

Kay

Lenke til kommentar

Fanden i voll!

Nå trodde jeg de var ferdige å det var på trykk, men hva får jeg se?

Jeg får se at det spillet jeg har venta på i alle tider muligens ikke vil rekke lanseringsdatoen, som er blitt endra i eninga. :cry:. Faen jeg begynner nesten å gråte....men men det er jo bedre det er nesten feilfritt å utsatt enn uspillbart å lansert.

 

Uansett, gleder meg så mye jeg har sommerfugler i magen når jeg tenker på å stege i land i Myrtana med gutta.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...