Gå til innhold

Dell bekrefter AMD-bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rart dette skjer først nå... -AMD har jo vært helt suveren på CPU siden K8 dukket opp, nå er det plutselig Intel som er lengst fremme hva angår teknologi/pris/ytelse...

uansett er det bra vi nå kan velge hva vi skal ha inni maskinen.

6642239[/snapback]

Da er du blant de få som har visst at det har vært kun et tidsspørsmål ....

Lenke til kommentar
Jeg trodde vel egentlig at Core (og muligens også Core 2) var bedre egnet til bærbar enn Sempron og Turion, men hvis Dell nå har begynt å åpne seg litt er det ingenting i veien for det.

Sempron og Turion er kanskje billigere enn både Core og Core 2. :hmm:

6643778[/snapback]

Husk også at etterspørselen etter Core 2 Duo er så stor at Dell ikke får selge så mange pcer som de ønsker.

 

I tillegg har en del brukere ønsket Dellpcer med AMD-cpu. Jeg synest det er bra med mangfald.

Lenke til kommentar
Jeg trodde vel egentlig at Core (og muligens også Core 2) var bedre egnet til bærbar enn Sempron og Turion, men hvis Dell nå har begynt å åpne seg litt er det ingenting i veien for det.

Sempron og Turion er kanskje billigere enn både Core og Core 2. :hmm:

6643778[/snapback]

Husk også at etterspørselen etter Core 2 Duo er så stor at Dell ikke får selge så mange pcer som de ønsker.

 

I tillegg har en del brukere ønsket Dellpcer med AMD-cpu. Jeg synest det er bra med mangfald.

6644073[/snapback]

 

Riktig ,nå er det iallefall slutt på sytingen ang dette temaet :yes:

Lenke til kommentar
Jeg trodde vel egentlig at Core (og muligens også Core 2) var bedre egnet til bærbar enn Sempron og Turion, men hvis Dell nå har begynt å åpne seg litt er det ingenting i veien for det.

Sempron og Turion er kanskje billigere enn både Core og Core 2. :hmm:

6643778[/snapback]

Husk også at etterspørselen etter Core 2 Duo er så stor at Dell ikke får selge så mange pcer som de ønsker.

 

I tillegg har en del brukere ønsket Dellpcer med AMD-cpu. Jeg synest det er bra med mangfald.

6644073[/snapback]

 

Riktig ,nå er det iallefall slutt på sytingen ang dette temaet :yes:

6644504[/snapback]

Det har vel også vært beskyldninger om at Intel og Dell har hatt avtaler som utestenger andre. Uansett så kan de tydeligvis ikke har sånne avtaler nå ivertfall, så det fjerner mistanke.
Lenke til kommentar

bullshit!

seriøst, jeg jobber i Dell og har ganske god oversikt over produkt-roadmapen.

blir ikke noen AMD på bærbare eller stasjonære fra Dell på i hvert fall et år.

 

hvorfor skal vi ha amd der liksom..

 

Det eneste som skjer er å få AMD inn i 4-veis (4 CPU-serverne) PowerEdge 6850 og 6800.

 

Kommer ikke i de andre serverne fordi Intels Xeon Woodcrest dualcore er nå faktisk mye bedre enn de feteste opteron...

 

så det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...