Gå til innhold

Fotokonkurransen 6. runde: Natur


Anbefalte innlegg

Da er vi framme ved fotokonkurransens 6. runde, og temaet denne gangen er:

 

NATUR (Klikk her for å se bidragene!)

 

Natur kan være så mangt, her er det opp til dere å bruke fantasien. Dersom noen mot formodning skulle lure på hva natur er, kan dere jo sjekke Bokmålsordboka

 

Vi kjemper videre for å få fotokonkurransene i et eget forum! Ta del i diskusjonen her! Jo mer interesse det er for dette, jo større sjanse er det for å få det slik vi ønsker!

 

Reglene for konkurransen:

1. Du må være fotografen bak bildet.

2. Bildet må være tatt mellom fredag og søndag.

3. Du står fritt til å tolke temaet.

4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt.

5. Filstørrelse: MAKS 350KB.

6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 piksler.

7. Bilder som tidligere er postet, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil bli diskvalifisert.

8. Du kan KUN benytte ett bilde i konkurransen.

9. Arrangøren har ikke anledning til å delta.

 

Konkurransen ble avsluttet søndag 30. juli, klokken 23:59.

Etter at konkurransen er avsluttet, blir bildene lagt ut i bildekritikken med poll for avstemming. Avstemmingen avsluttes torsdag 3. august kl 21:00. Vinneren får da ansvaret for å arrangere neste helgekonkurranse.

 

Bildene sendes til meg som PM (helst), alternativt med e-post til: [email protected]

 

NB: Husk å oppgi bildets tittel, samt ditt nick på forumet. Alle som sender inn bilder vil få en bekreftelse på PM/e-post.

 

Tidligere konkurranser:

5. Tema: Humor - Bilder

4. Tema: Musikk - Bilder

3. Tema: Bevegelse - Bilder

2. Tema: Vann - Bilder

1. Tema: Arkitektur - Bilder

 

Lykke til, og ha en fortsatt god sommer. :)

Endret av sentimental
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette temaet kom jo som bestilt! Nå må jeg bare få overtalt en av turkameratene mine til å bære fotobaggen opp til Glittertind... :) Skal bli en lettelse å komme seg ut av byen og opp til regnbyger i fjellet - nå har vi hatt temperaturen over 30 grader i stuen hver ettermidag i et par uker. :)

 

Edit: lenge leve air condition på kontoret! :)

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Det er berre å fyrst starte ein identisk tråd som dette, der du kunngjer temaet. Du kan jo bruke denne som mal, berre kopier heile innlegget (gjerne med BB-kode) og endre tema, datoar og e-postadresse.

 

So, når klokka har vorte tolv på sundagskvelden starter du ein ny tråd i Bildekritikk der du legg inn alle bileta du har fått. Du kan sikkert rapportere tråden med ein gong, og seie at du ynskjer ei avstemning.

Lenke til kommentar

Bra tema dette. Då har eg ein god grunn til å ta meg ein tur på fjellet i morgon. Bare eg husker å sende inn evt. bidrag før fristen går ut då.

 

 

looOool: Skulle du få problem er det sikkert nokon som kan poste tråden for deg, eller i det minste hjelpe deg så du får det til. Så du kan bare slappe av og konsentrere deg om å ta bilete. :)

Lenke til kommentar
Men neste den personen som vinner og skal arrangere neste konk. Får den noe hjelp med å sette opp konken? Om jeg sender inn, så tviler jeg sterkt på at jeg kommer til å vinne. Men hvis, så aner ikke jeg hvordan jeg kal sette opp neste konk :/

6575866[/snapback]

Håper ikke at folk unngår å delta fordi de er redde for å vinne? Det er uansett ikke noe hokus pokus å arrangere, men er det noen som trenger hjelp, kan jeg gjerne tre hjelpende til... :)

Lenke til kommentar
hvorfor er ikke denne postet under Visuell kreativitet - underforum: ukens konkuranse?

6578290[/snapback]

Visuell kreativitet

Diskusjon rundt teknikker, programmer og lignende innen datagenerert grafikk, samt kritikk av ferdige/uferdige arbeider.

Den kategorien er vel ikkje for bilete. Det er ønske om ein eigen kategori for denne konkerransen og.

Lenke til kommentar

Ser man det, interessen for konkurransen øker, særlig med disse fine sommerdagene og motivene.. Jeg bidro ikke selv av mangel på inspirasjon (som alltid), men lykke til!

 

Tror jeg har en mistanke om hvem som får min stemme, men venter litt med det. Det tar tid å fordøye så mange bilder, og noen vokser over tid.

Lenke til kommentar

"blablabla" og "Våtedalen, Nordfjord" er nok mine to favoritter, også likte jeg enkelheten i "Pinus pinea" veldig godt. Blir vanskelig å plukke ut hvem av de 2 første jeg vil stemme på, men har en misstanke om at "våtedalen" vil få mange stemmer, så kanskje stemme på the underdog ^^

 

Bra jobba av allesammen i allefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...