Gå til innhold

Fotokonkuranse Tema: Bevegelse


Anbefalte innlegg

Jeg velger å fortsette bildekonkurransen med et tema som jeg selv liker godt: Bevegelse

 

For å gi noen eksempler så kan bevegelse være:

Personer som hopper, løper, faller etc.

Biler / Kjøretøy

Bølger / Vannfall

Vind

Sport

Osv.

 

Vi fortsetter med samme regler som forrige gang, bare at vi flytter fristen for siste insendelse av bilder til 23:59 på søndag kveld. Også bytter jeg på det om at pollen varer i 7++ dager. Den varer fram til Torsdag kl. 20:00 som den har gjort de forrige gangene også.

 

Konkurransen avsluttes Søndag 9. Juli kl. 23:59

 

Bildene sendes til min e-post adresse som er:

 

[email protected]

 

Tror ikke jeg burde legge ut bidrag i konkurransen. Eller burde dette bli lov?

 

Gjør som forrige gang, at jeg legger inn bidragene fortløpende på søndag kveld :) Dette syntes jeg ble mer "fair".

 

Have fun :)

Martin

 

Bidragene til denne konkurransen

 

 

Forrige konkurranser:

Tema: Vann - Bilder

Tema: Arkitektur - Bilder

 

***klippet fra første konkuranse****

 

I mailen skriver du bildets tittel, samt ditt nick på forumet.

 

Bilder som har vært postet tidligere eller som blir postet i denne tråden blir diskvalifisert. KUN mail/MSN

 

 

Hvis noen moderatorer er uenig i plassering av tråder så gi lyd fra dere.

 

Avslutter helgen med en poll der man stemmer på det beste bildet.

Denne pollen varer fram til Torsdag kl. 20:00.

 

Reglene er som følger:

 

1. Du må være fotografen bak bilde.

2. Bildet må være tatt mellom fredag og søndag.

3. Du står fritt til å tolke temaet

4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt.

5. Filstørrelse: MAX 350KB

6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 pixler.

Endret av Marthe-Ma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg velger å fortsette bildekonkurransen med et tema som jeg selv liker godt: Bevegelse

 

For å gi noen eksempler så kan bevegelse være:

Vind

 

6447942[/snapback]

 

 

Jeg har aldri før sett vinden så hvis noen kunne ta bilder av den hadde det vært fint. :p

 

Lurer på om jeg skal hive meg på denne gangen, må bare få kommt meg ut med kamera. Det er ikke så lett med kone og huset fullt av unger når sola skinner....da blir som oftest 350Den byttet ut i IXUSen.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri før sett vinden så hvis noen kunne ta bilder av den hadde det vært fint.  :p

6448713[/snapback]

"What color is the wind?"

 

 

Skal vi fortsette med regelen om at han som velger tema ikke får være med ?

6448800[/snapback]

Tja... si det. Den som setter tema har muligens dette som sin sterke side? :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg synes det skulle være en selvfølge at de som kommer med tråden også skal få være med. Selv om det kansje er deres sterke side så er det jo ikke sikkert at vi som stemmer liker bildet bedre an den grunn. Det er jo det som er kjekt at vi er så forskjellige.

Lenke til kommentar
Sleng inn link til tråden med bileta og avstemningen i førstepost.

6449724[/snapback]

 

Enig. I tillegg synest jeg tematråden også kan inneholde linken til de andre helgekonkurransene også, slik at de ikke forsvinner i 'det store arkivet'

6449749[/snapback]

Skal fikse på begge ting.

Link til bildene når de kommer opp på søndag kveld også :)

 

Hmm. Så skal jeg få være med eller ikke? Det er nok sant som dere sier at det er personene sterkeste side.

Lenke til kommentar
Øverst står det at pollen ikke skal vare i 7++ dager som før... Men har den gjort det før da? Den har vel begynt på søndag kveld og blitt avsluttet på torsdag i begge de forrige rundene? Det er vel 4 dager, ikke 7++ ?

 

Tommy

6457354[/snapback]

Jeg er ikke så god i hoderegning, men jeg tror det skulle stemme ja... :cool: Det ble vel sagt 7+ dager i første omgang, men fordi det etterhvert gikk tregt med avstemminga var det ingen grunn til å holde på så lenge. Det passer jo uansett best slik det er nå, dermed blir det mulighet for en ny konkurranse hver helg! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...