Gå til innhold

Fotokonkurranse 5.runde: Humor


Anbefalte innlegg

Nå går fotokonkurransen inn i sin femte runde, og her kommer det et vrient tema! Temaet er ”humor”. Dette er et tema som det er nødvendig med kreativitet og stor fantasi! Du kan ta ett bilde der det ligger en viss ironi, noe(n) som har et artig utrykk, artige former og så videre. Vi har sett tendenser til flere humorbilder i bildekritikken nå i det siste (Husk regel nr. 7!), så her er det bare å bruke fantasien!

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>

<- Her er bidragene til konkurransen -></span>

 

Vi kjemper videre for å få fotokonkurransene i et eget forum! Ta del i diskusjonen her! Jo mer interesse det er for dette, jo større sjanse er det for å få det slik vi ønsker!

 

Reglene for konkurransen:

1. Du må være fotografen bak bildet.

2. Bildet må være tatt mellom fredag og søndag.

3. Du står fritt til å tolke temaet.

4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt.

5. Filstørrelse: MAKS 350KB.

6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 piksler.

7. Bilder som tidligere er postet, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil bli diskvalifisert.

8. Arrangøren har ikke anledning til å delta.

 

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Konkurransen avsluttes søndag 23. juli, klokken 23:59.</span>

Etter at konkurransen er avsluttet, blir bildene lagt ut i bildekritikken med poll for avstemming. Avstemmingen avsluttes torsdag 27. juli klokken 21:00. Vinneren får da ansvaret for å arrangere neste helgekonkurranse.

 

Bildene sendes til meg som PM (helst), alternativt med e-post til: (Fjernet)

NB: Husk å oppgi bildets tittel, samt ditt nick på forumet. Jeg vil sende ut bekreftelser etter hvert som jeg får inn bilder.

Tidligere konkurranser:

4. Tema: Musikk - Bilder

3. Tema: Bevegelse - Bilder

2. Tema: Vann - Bilder

1. Tema: Arkitektur- Bilder

 

Jeg ønsker dere alle lykke til, og en fortsatt god sommer =)

Endret av Antarctica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg arrangerte forrige konkurranse, hadde jeg ikke mottatt noe bilde før kl 17 på søndag... Men det ble 9 bilder til slutt likevel...

 

Personlig har jeg ingen bilder klare enda, men jeg håper og tror jeg skal ha et klart innen kl 0:00 i morra. Håper ikke jeg blir den eneste da...

 

Det kan imidlertid være smart å legge ut en post i bildekritikken, kun for å promotere konkurransen - jeg hadde et par eksempler på noen som ønsket å være med på konkurransen, men som ikke fant den...

 

Edit: Har lagt ut en post i bildekritikk for promotering av konkurransen nå... :)

Endret av sentimental
Lenke til kommentar

Der var ukens konkurranse i boks, og det var ingen tvil om hvem som vant =) Fikk ikke åpnet den andre posten, så jeg poster det bare her =)

 

1. plassen: "Noen kjeder seg der oppe" var tatt av sentimental, som vant igjen!! =)

2. plassen med "Tannlege Røskeland" ar tatt av magneska.

3. plassen med "LOL!" SirMaximus.. Vil gratulere dere tre med seieren!

 

Fotografene av de to andre bildene

"Forrest Gump møter T.Rex" var tatt av Anew,

"Kjekk ung mann" var tatt av Tdale

 

Jeg vil gratulerer sentimental med hele to seiere, og ballen går atter en gang til deg!

 

 

Poengstillingen ser nå slik ut etter fem runder!

1. sentimental, 8 poeng

2. Tdale, 6 poeng

3. Antarctica, 5 poeng

4. Marthe-Ma, 4 poeng

4. SirMaximus, 4 poeng

6. Magneska, 3 poeng

7. Anew, 2 poeng

7. Torehs, 2 poeng

9. eith, 1 poeng

9. Ragamuffin, 1 poeng.

 

(Hvis eventuelle feil oppdages, kontakt meg, så skal det rettes opp =)

Endret av Antarctica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...