Gå til innhold

Nytt underforum i Bildekritikk: Ukens Konkurranse?


Ønsker du et eget underforum for Ukens Konkurranse?  

94 stemmer

  1. 1. Ønsker du et eget underforum for Ukens Konkurranse?

    • Ja
      89
    • Nei
      5


Anbefalte innlegg

Dei siste par vekene har det i Bildekritikk-forumet vorte arrangert fotokonkurransar, der ein har ei helg til å ta eit bilete innanfor eit gitt tema gitt fredagen, og so går avstemninga fram til torsdag neste veke.

 

Spørsmålet er då om det kunne vore ein ide med eit eige underforum for slike konkurransar, på same måte som det er under Visuell Kreativitet. Kva meiner de andre om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den tråden tilhøyrer konkurransen for denne veka. Det var ein tilsvarande tråd sist veke, og veka før, medan bileta og avstemninga ligg i eigne trådar i Bildekritikk.

 

Det eg meiner er å lage eit eige underforum under Bildekritikk, slik det er i Visuell Kreativitet, so alt vert samla på ein stad. Edit: Og slik at det vert skilt frå resten av Bildekritikken.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Hvis dette blir noe som tar helt av med poeng å greier syns jeg vi burde få til det underforumet. Dette har flere fordeler:

 

1: Vi roter ikke til to andre tråder, slik som nå.

2: Det blir lettere å finne konkurransen og trådene som hører til den.

3: Vi kan lage en sticky som viser til en hver tid hvor mye poeng hver enkelt har.

4: Et eget underforum vil forhåpentligvis få flere folk inn i konkurransen, da de trådene som lages nå lett forsvinner i mengden!

 

Dette er mange gode grunner (mener jeg) for at vi skulle få dette til å fungere!

 

Edit: Som det her blir sagt, vil poststarter at underfoumet skal ligge under bildekritikk.. Dette er jeg litt uenig i! Grunnen er at ikke alle som er på "digital foto og video" forumet bruker "Bildekritikk" forumet, dette resulterer da i at de ikke ser at det er noen fotokonkurranse på gang. Han/hun som sitter på "digital foto og video" forumet kan være veldig interessert i bare visuell kreativitet, men samtidig vil være med i en fotokonkurranse... Noen som skjønner?

 

Jeg for min del, jeg bruker ofte bare bildekritikk, fotografering og speilrefleks forumet. (Teoretisk ->) Plutselig var det en konkurranse på visuell kreativitet. Den viste jeg ikke om, men jeg hadde veldig lyst til å være med på den fordi jeg har noen bilder som jeg har laget, og vil prøve meg! Hadde vi da fått ett underforum under "digital foto og video" som heter feks. konkurranse®, kan de som er interessert i konkurranser gå inn på det underforumet. Enig på den eller?

Endret av Antarctica
Lenke til kommentar

Jeg støtter også forslaget om en eget "konkurransekategori" under "digital foto og video", og altså ikke som underforum av bildekritikken. I sin 4. runde viser ikke fotokonkurransen noen synkende tendens (tvert i mot), selv om det er midt i ferien.

 

Om det må lages som underforum av Bildekritikken, så er det naturligvis bedre enn ingenting.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Jeg synes kanskje akam kunne "sponset" den som legger bildene ut med ekstra lagringsplass. Hvis en deltaker vinner flere omganger, vil han/hun ikke ha lagringsplass til å delta i bildekritikken lenger.

Dette vil faktisk kunne medføre et problem med tiden.

6534656[/snapback]

 

Enig i dette også, evt prøve å få til en ekstern plass til oss.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...