Gå til innhold

Fotokonkurransen: 7 Juli - 9 Juli


Fotokonkurranse, tema: Bevegelse  

57 stemmer

  1. 1. Fotokonkurranse, tema: Bevegelse

    • Pendel
      9
    • Speedmonster
      3
    • Herr Ford møter frøken flue
      9
    • Fotball er livet
      3
    • BE VEG ELSE
      20
    • Skumdott ved Prestelva
      2
    • M/S Narvik
      11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg avslutter konkurransen fordi jeg selv drar på ferie i morgen, også ser de fleste ganske klart vinneren allerede idag.

 

Vinner: "BE VEG ELSE" - Fotograf "Sentimental"

 

Andre plass: "Pendel" - Fotograf "Anew"

 

Delt tredje plass:

"Herr ford møter frøken flue" - Fotograf "Magneska"

"M/S Narvik" - Fotograf "Antarctica"

 

Da er det bare å sette igang neste del av konkurransen denne helgen også :)

 

Takk for en god konkurranse med gode bilder.

 

(Men syntes det blir litt få stemmer vi får inn her.. Ikke noe sted den kan spres litt bedre?)

Lenke til kommentar

Gratulerer til sentimental! Et flott bilde.

 

Det er jo sommerferie rundt om kring, så det er naturlig at det ikke er så mange stemmer nå som i første runde... tror jeg.

 

I første runde var det jo en del prating i diskusjonstråden - der tror jeg vi bør være flinkere til å holde praten gående - samt egen sak på forsiden. Et eget underforum syns jeg også dette initiativet fortjener. Alle monner drar.

 

Edit: forresten, hva med litt kritikk på bildene nå som avstemningen er ferdig? Jeg hadde mye å utsette på mitt eget, men hører gjerne andres tanker også.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Takk for alle stemmer, det var moro. :)

 

Jeg støtter forslaget om å diskutere bildene etter konkurransen er avsluttet, men kanskje en moderator kan stanse pollen nå? (For merkelig nok har det kommet inn ganske mange nye stemmer etter at konkurransen ble avsluttet ser det ut til...)

 

Ang. mitt eget bilde, så er det selvsagt langt fra noe blinkskudd. Men jeg synes at teksten må være der, ellers ville bildet vært mye verre å forstå. Men var det noen som la merke til at det er samme "person" som spiller både "Else" og beileren?

 

Tema for ny konkurranse har jeg allerede klart. Legger det ut natt til fredag :)

Lenke til kommentar
Men var det noen som la merke til at det er samme "person" som spiller både "Else" og beileren?

6480254[/snapback]

 

Jepp! :) Hadde egentlig ikke tenkt å delta i kritikken av bildene, men jeg må slutte meg til de som helst ikke ville hatt teksten der. Personlig syns jeg det var så ødeleggende at jeg med god samvittighet stemte på meg selv denne gangen.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...