Gå til innhold

TEST: Avast! 4 Home Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
+ Gratis

Litt flisespikking: Jeg synes dere kunne skrevet gratis i anførselstegn og ført på en stor minus til:

+ Må innstalleres på nytt hver 60. dag fordi prøvetiden får ut.

 

To use the Home Edition, you should register it, however, after initial installation you have 60 days to trial the product (as with all avast! antivirus products) before you must complete registration. The registration process is very easy, and will take you only a couple of minutes.

 

Redigert: Glem det. Det er vist litt enklere enn jeg trodde:

avast! 4 Home Edition work 60 days after installation in demo mode. You will obtain FREE license key by E-mail after the registration. The license key is valid for 1 year. After one year you need to just re-register.
Lenke til kommentar

Kjører avast 4.7 home edition her. Dette er det beste antivirusprogrammet som i tillegg er tilgjengelig for 0,- etter mitt skjønn. Spesielt "ved tilgangsbeskyttelsen" er et pluss.

Simen1: etter prøveperioden er utgått, må du registrere programmet. Dette er gratis, og det varer ett år fram i tid. Deretter må du reregistrere det.

 

edit: jaja, så du redigerte posten din simen1, men lar denne stå forde :cool:

Endret av dabear
Lenke til kommentar
har brukt avast i et par år nå, veldig fornøyd, ligger å scanner i bakgrunnen uten jeg merker noe til deg

6293323[/snapback]

Ingen som legger merke til meg, snufs :cry:

 

Fra spøk til revolver; det er to mangler i dette programmet:

- Grensesnittet

- Det at programmet utfører cpukrevende proseser som antivirusdatabase-oppgradering under spilling. Gjør at spill hakker for noen sekund.

Lenke til kommentar
- Den norske oversettelsen av programmet er for dårlig

- Installasjon kunne vært enklere

- Forvirrende oversikt - vanskelig å finne frem ulike funksjoner

- Panelet for virusskanning av PC-en er lite brukervennlig

 

Så, hvis du driter i GUI/klarer å finne litt ut selv, så er det ingen minuser med dette programmet?... :thumbs:

Lenke til kommentar
- Den norske oversettelsen av programmet er for dårlig

- Installasjon kunne vært enklere

- Forvirrende oversikt - vanskelig å finne frem ulike funksjoner

- Panelet for virusskanning av PC-en er lite brukervennlig

 

Så, hvis du driter i GUI/klarer å finne litt ut selv, så er det ingen minuser med dette programmet?... :thumbs:

6293652[/snapback]

 

er sånn jeg føler det, har brukt det en stund og synes det er knall :thumbup:

btw. ja til gratis brannmur-test!

Endret av .com
Lenke til kommentar

At oversettelsen er dårlig er ingen overraskelse. Jeg tipper at dette er gjort av en frivillig "entusiast". Og både erfaring og statistikk viser at gjennomsnittsnordmannen har elendig grammatikk og språkforståelse. Avast burde tatt seg bryet med å sørge for at oversettelsen holder en viss kvalitet.

 

Ellers så varer gratis registrering bare i 14mnd, så jeg måtte nettopp registrere meg på nytt med samme e-post adresse.

Lenke til kommentar

Hmmm... Norton Internet Security 2005 er så ressurskrevende at jeg er ute etter noe nytt. Gratis er fint, duh. Laster nå ned Avast 4, ZoneAlarm og SpybotS&D.

 

Noen innvendinger til den kombinasjonen? Andre gratisprodukter som heller er å anbefale? Noe jeg mangler?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...