Gå til innhold

MiniPC oppdateres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Staar jo ganske klart der da: Intel 945GM - http://www.intel.com/design/chipsets/mobile/945_fam.htm

"Featuring the Intel® Graphics Media Accelerator 950, the Mobile Intel 945GM Express chipset delivers up to 2x improvement in graphics performance over the previous generation chipset."

 

dvs. at den har integrert grafikk. MiniPCI brukes vel mest til netverkskort.

-

Per Christian

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
Fint at de beveger seg bort fra Mac designet. Den forrige modellen så jo egentlig bare tåpelig ut i forhold til Mac mini. Jeg er også redd for at grafikk modulen vil bli noe integrert skjit fra Intel, men på en annen side kan man jo ikke få alt...

6202780[/snapback]

 

Mac minien er tøff, har lyst på en selv om jeg ikke trenger den :) Så det er bra det er andre som jobber med miniPCer, selv om det bare er aopen(?), den virker endel tyngre enn Mac Mini, noen som vet grunnen til det?

 

Og ellers, er minnet oppgradertbart på Mac Mini, og denne? Feks hos apple betaler man ganske mye ekstra for ekstra minne.

 

AtW

Lenke til kommentar

"Mini-Pci er pci for laptoper".

 

Denne kan vel også brukes til et Go7900 skjermkort hvis jeg ikke tar helt feil? Håper nå hvertfall det om maskinen skal ha en misjon annet enn til kontor og surf.

 

Stilig design, litt for dyr, usikker på mulighetene.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Er usikker på om man kan bruke et Go7x skjermkort i mini-pci slotten. Mulig det krever et mini-pcie el.

 

Men varmemessig burde den ikke ha mer problemer enn en laptop? Gudskjelov støtter den DDR2 slik at en stor minnebrikke ikke tar livet av deg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Er usikker på om man kan bruke et Go7x skjermkort i mini-pci slotten. Mulig det krever et mini-pcie el.

 

Men varmemessig burde den ikke ha mer problemer enn en laptop? Gudskjelov støtter den DDR2 slik at en stor minnebrikke ikke tar livet av deg.

6203819[/snapback]

 

De har ganske lite areal da, 16*16 er jo mindre enn en vanlig laptop, men til gjengjeld er de endel tjukkere. Så jeg regner med det er ca likt?

 

AtW

Lenke til kommentar
Endelig en mini-pc som ser lekker ut. I motsetning til Mac-mini greia. Må vel ha en slik..

6203527[/snapback]

Nåja, det er det vel delte meninger om... Vil vel faktisk påstå at Minien fortsatt er penere...

6204278[/snapback]

 

Ja, det er jeg enig i, men nå er det ivhertfall to forskjellige design, ikke to varianter av det samme.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...