Gå til innhold

Epox lanserer AM2-hovedkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et spennende hovedkort. 8xSATA er veldig bra.

 

PCIe-portene merker automatisk hvis man har plassert inn to kort for SLI. Dermed kan man vinke farvel til den gamle SLI-broen.
Det var vel ikke SLI-broen som slo på SLI, det var da et eget kort på hovedkortet og senere andre løsninger. SLI-broen var da vel til kommunikasjon mellom kortene??
Lenke til kommentar
Da må man bruke 4GB-RAMbrikker for å få fysisk plass. Koselig med så store teorietiske muligheter, men det finnes jo ikke 4GB-brikker enda, og de på 2GB er fortsatt dyre.

6163902[/snapback]

Vi får håpe at hovedkortet er testet med så store, slik at vi er sikre på at det vil støtte brikker på 4GB den dagen de kommer, og ikke bare støtte i "teorien".
Lenke til kommentar

Her lukter jeg kræsj mellom store CPU-kjølere og store skjermkort. Mistenker også kræsj mellom store skjermkort-kjølere (som går "rundt" kortet) og ATX-kontakten.. Nei.. Holder en knapp på MSI K9N SLI - passiv NB-kjøling er jo heller ikke å forakte.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Her lukter jeg kræsj mellom store CPU-kjølere og store skjermkort. Mistenker også kræsj mellom store skjermkort-kjølere (som går "rundt" kortet) og ATX-kontakten.. Nei.. Holder en knapp på MSI K9N SLI - passiv NB-kjøling er jo heller ikke å forakte.

6164143[/snapback]

Ja det er fullt mulig du har rett i det. Dessuten er passiv kjøling en super bonus på mange kort ja. :)
Lenke til kommentar
Mange gode løsninger av EPOX :thumbup: Mitt neste hovedkort skal være epox, som også er  meget undervurdert her på forumet. Epox hoverkort er dønn stabile(knuser MSI på dette punktet), overklokkingsvennlige, og har som regel gode løsninger og god layout.

6165802[/snapback]

Helt enig! Av alle hovedkortene jeg har kjøpt så langt er EPoX produsenten som har overbevist mest. Dønn stabile, helt greit overklokkingsvennlige, gode innstillingsmuligheter i BIOS, fine oppdateringsrutiner for BIOS, bra layout på hovedkort, m.m. Mitt neste hovedkort blir nok også fra EPoX, selv om akkurat dette ikke er et som falt helt i smak. Men man må jo gi dem noen "runder" på ny sokkel før man hiver seg uti det, synes jeg.

Lenke til kommentar
Hovedkort med vifte på? Nei takk!

6165859[/snapback]

Det er ikke vanskelig å bytte ut med for eksempel denne. :) Det ville nok jeg gjort uansett, da skjermkortet mitt er godt pakket inn i denne. Det må jo matche! ;)

6167635[/snapback]

 

Jeg gidder ikke å mekke til noe. Har dårlig erfaring med dette fra før. Da kjøper jeg heller et ferdig vifteløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...