Gå til innhold

Red Steel trailer! Sjekk den ut!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så dere ikke spillet ble spilt på Nintendo konferansen ? Så latterlig dårlig ut. Ikke i nærheten av de første jukse target render bildene som ble vist.

6072225[/snapback]

 

Er du heilt tullerusk? Eg veit du hater alt som kommer fra PS3 og wii,men du er passe blind om du ikkje ser likheter mellom disse bildene og den filmen.

 

Ta den en tørr bolle.

Lenke til kommentar
Så dere ikke spillet ble spilt på Nintendo konferansen ? Så latterlig dårlig ut. Ikke i nærheten av de første jukse target render bildene som ble vist.

6072225[/snapback]

 

 

Slutt å drit deg ut, både de gamle bildene og videoen fra konferansen er så in-game som du kan få det.

Lenke til kommentar

Ja Fedorow så såg eg konferansen og eg syns spillet ser minst likebra ut som på de bildene i bevegelse. Så om det nu kommer bilder som ser fæle ut så driter jo eg i det, eg har jo sett spillet kjøre realtime i gameplay :) Spillet ser meget flott ut spør du meg.

 

Which side are you on? Du er en merkelig fyr som troller alle formater bare for å riste i gang irritasjon og krangel. Men først og fremst driter du deg rammestygt ut.

 

Håper du koser deg :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg for min del driter en lang marsj i grafikken til Wii... GAMEPLAYET ER ALT... Skal ha Wii uansett :)

6072464[/snapback]

 

Helt enig. Derfor jeg fremdeles spiller kun på min PS1.

 

GAMEPLAY!! Whooooo.

6072483[/snapback]

 

Konge bra spill der!!

Lenke til kommentar

Red Steel traileren er sinnsykt bra. Gameplayet på konferansen virket sinnsykt bra. Grafikken er også enormt bra ettersom de bare har utviklet på vanlig GC fram til sent i Mars.

 

Fedorov bør bare slutte å trolle. Som Xbox fanboy har han mer enn nok å glede seg over GTA4, så jeg forstår ikke helt vitsen med å drite seg loddrett ut med sinnsyke vrangforestillinger i et desperat forsøk på å diskreditere de andre konsollene. Skulle nesten tro at han var hyret av Sony eller Nintendo for å få Xboxfans til å virke som tullinger.

Lenke til kommentar

Dette blir et av de råeste spillene på Wii tror jeg. Bare hvordan du blir en mester i å drepe etterhvert i spillet er konge. Og at du slipper å drepe fiendene. Gleder meg.

 

Og ja, alt av spillet som er lansert er INGAME. punktum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...