Gå til innhold

Skal jeg slutte...?


Vel, skal han slutte?  

388 stemmer

  1. 1. Vel, skal han slutte?

    • Ja
      181
    • Nei
      82
    • Pokker om jeg bryr meg, slutt med slike polls!
      124


Anbefalte innlegg

Sitter her å vurderer om jeg skal gi en lang bæng i hele data-greiene for så å begynne å ha et liv. Så tenkte jeg faktisk at dere skulle få bestemme...Dette vil ikke si at ord som wth,ibtl og cs blir fremmedord, men at vi kutter ned på databruken.

Nå Hva synes dere?

 

 

Bj på Dotten

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss du faktisk synes det er et problem at du sitter så mye ved dataen som du gjør, noe du mest sannsynlig synes siden du faktisk har tatt deg tid til å opprette denne tråden, så mener jeg at det beste for deg hadde vært om du sluttet å gjøre det....

 

;)

Endret av warpig
Lenke til kommentar

Kan kanskje være lurt å ta en pause om det går utover andre ting.

Selv fikk jeg en kraftig reduksjon i databruk da skjermkortet på den gamle maskinen (Dette var rundt '03) ble ødelagt, og jeg puttet inn et S3 Virge, som ikke tillot mye spill. Da satt jeg veldig lite ved maskinen, og beviste at jeg jeg ikke er avhengig av data, jeg er avhengig av å ha noe å sysle med :)

Lenke til kommentar

å sitte og spille dataspill hele dagen er ikke bra.

 

personlig ser jeg ingenting galt i å oppholde seg noen timer hver dag på datan med msn og surfe litt rundt mens man poster et par tre inlegg på hw forumet. hva ellers skal man gjøre?, altså ja man kan jo skaffe seg en hobby, eller dra ut med venner. men uansett hvor mange hobbyer eller venner du har får du alltid et par timer eller flere til overs. se på tv eller sitte på data, samma fan...

 

 

Konklusjon: føler du selv at du sitter for mye på dataen, sitt mindre..... :p

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt mye på det. Sitter endel på dataen, men det er jo bare en greie jeg gjør, fordi jeg ikke har noe bedre å gjøre... Og der tror jeg alle er enige med meg. Men nå har vi heller ikke funnet ut hva som befinner seg utenfor husdøra heller. Tar meg tid til å lage denne tråden fordi jeg vil vite hva folk mener. Flesteparten har sikkert en mening.

 

Sitter for det meste å spiller cs, når folk ikke snakker til meg på msn, og det er vell dette jeg kommer til å slutte med. Da får jeg håper jeg å miste lysten på hele greien...

 

Blir svaret på pollen at jeg skal slutte, så har jeg en pc, hvis noen er interessert

Lenke til kommentar

Må nok dessverre skuffe deg angående poll. Av erfaringsmessige grunner vil det komme uttallige henvendelser om akkurat det samme fra andre brukere.

 

Ikke for å være kjip (selv om jeg nok er det).

 

Og ellers; Pass "tastaturbruken". Hold en noenlunde hyggelig tone :)

 

Et innlegg fjernet.

Lenke til kommentar
Flesteparten har sikkert en mening.

6043219[/snapback]

 

For å være ærlig så tviler jeg sterkt på om flesteparten her inne har en mening om du skal sitte ved dataen eller ei, det blir ene og alene opp til deg.

Kanskje du har en personlighet som nyter det, kanskje ikke, jeg tror nok det siste er riktig, siden du faktisk lurer på om det du bruker livet ditt på nå er det rette å gjøre.

Jeg personlig synes det er gøy og koselig å være med venner, så jeg vil selvsagt

anbefale alle og enhver det. Men, igjen, det kommer ann på personligheten din, men viss jeg hadde vært deg hadde jeg foretrukket det alternativet som inneholdt en mulighet for kontakt med omverdenen i RL, som så mange kaller det.

Endret av warpig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...