Gå til innhold

Hvilken Rank er dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rank 8, går for rank 11.

5662638[/snapback]

 

samme her. Først har jeg 11000 rep igjen til exalted i AV, slik at jeg kan få the unstoppable force og don julios band, og så er det strake veien til rank 11. Kanskje jeg satser på rank 13/14 også, men siden jeg har en jobb vil det være vanskelig...

Lenke til kommentar
Rank 8, går for rank 11.

5662638[/snapback]

 

samme her. Først har jeg 11000 rep igjen til exalted i AV, slik at jeg kan få the unstoppable force og don julios band, og så er det strake veien til rank 11. Kanskje jeg satser på rank 13/14 også, men siden jeg har en jobb vil det være vanskelig...

5662650[/snapback]

 

Gi deg på rank 11, da har du et bra pvp sett (også ser det bra ut!) og en nice battle mount. :)

Lenke til kommentar
Knight-Captain(8)

 

Går for rank 12 siden jeg er warrior og legsa er imba, Muligens 13 og for chesten, litt i tvil om dette.

 

servern er low-pop så det er mulig..

 

14 er utelukket imo....standing 1 er umulig når du studerer juss ved siden av

5663000[/snapback]

 

Chesten er ikke så bra lengre. Det kommer til og med en sammenlignbar chestplate som maks krever UBRS-tilgjengeliget.

Lenke til kommentar

Rank 9 atm og går for Rank 10, har allerede Epic Mount [ Ex. i AV ] så Rank 11 er unødvendig for meg :)

 

Vet ikke hvorfor jeg bryr meg med Rank 10 heller egentlig, synest PvP gear er mer egnet til PvE [ merk, jeg er Rogue, og føler de blir unødvendige doser med stamina til PvP, går selv for så mye AP mulig non MC/BWL equiped ] så jeg kommer ikke til å bruke annet en gloves, som jeg er rimelig fornøyd med :whistle:

 

9400/21000 rep med AB nå og regner med 4-5 uker til med spilling før jeg blir exalted, Horde dominerer alt av BG's - på Daggerspine :love:

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...