Gå til innhold

Hvilken Rank er dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er rank 10 nå, blir 11 til onsdag.

Skal gjøre alt for å få rank 13 Warlord.

Kan bli hardt siden jeg jobber, men uansett skal jeg prøve.

Gjør det for warrior chesten og leggsa.

 

Er exhalted AB og AV

Revired i WSG

Kjører kun wsg om dagen i team for å farme honour. Vi er et av de beste teamene på serveren og omtrent alle de gode teamene på ally siden tar afk på oss. De som ikke gjør det tar vi afk på. Ikke fordi vi ikke gidder fighte dem men pga tiden. En kamp mot et godt team kan ta opp til 30min. Kamper mot randoms vinner vi lett på 6 - 10 min. Dvs det samme som 3x så mye honour på 3 kamper med randoms kontra en kamp på 30min.

Dessverre er man nødt til å spille slik for å komme seg opp og ikke tape honour til andre spillere.

Lenke til kommentar

Er rank 7 og satser på rank 10. Jeg vil ha dem pvp-warrior-skuldra koste hva det koste vil. Siden jeg har epic hest så trenger jeg ikke rank 11. Jeg satt i 20 min på IF plaza å sammenlignet min hvite epic hest med en svart pvp hest. Og jeg kom frem til at min hvite hest ser bedre ut, og passer bedre til warrior pvp armor. Selv om det følger en del "honor" med å ri rundt på en svart pvp hest. Og hadde jeg hatt rank 11 så hadde jeg kjøpt hesten, men føler at det ikke er verd å kjempe og slite for liksom.

 

For tiden så vil jeg bare sørge for å holde rank 7, da andre elementer i mitt liv gjør at jeg ikke klarer å sette inn mye tid på pvp.

 

Når jeg har kommet i orden så druser jeg på og regner med å nå rank 10 på 3-4 uker.

Lenke til kommentar

Går egentlig ikke etter noen spesiell Rank, spiller PvP for gøy og blåser egentlig i om jeg ranker eller ikke. Men foreløpig er jeg Rank 9, om jeg "satser" på en viss Rank vil jeg si 12. Fine Gloves om guilden din "aldri" får tatt Kazzak pga. random zerg-raids.

"Random" Attack Power equipment <3.

Lenke til kommentar

Rank 4 på magen og på warlocken. Har ikke spilt på locken på en stund og siden jeg er evig guildless så går det bare i lvling og pvp :p

 

Edit: Satser på å få magen opp i rank siden serveren warlocken er på (ravencrest) aldri vinner verken ab eller av. Kjekt å få både rep og honor når du først skal farme rank :D

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...